Gå til innhold

Kjedelig jobb! Sutre- og klageinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kall inn alle de ansatte til et lite møte (burde gå greit siden dere er så få), og tilby tjenestene dine :-)

"*Dette* og *dette* kan jeg, men har mer kapasitet - hvilke oppgaver sitter dere med som dere gjerne skulle være kvitt?"

Forutsatt at de andre ikke har like lite å gjøre som deg, har de sikkert noen oppgaver som er kjedelig for dem, men kan være interessante for deg. Hvis det er veldig kjedelige rutineoppgaver kan du gå inn for å automatisere dem.

Skrevet

Velkommen i klubben! :(

Jeg har også en jobb som jeg er drittlei. Har jobba med administrasjon i 8 år nå og holder på å gå på veggen.

Jobben jeg har nå er gull verd i forhold til at jeg tjener ganske bra og har verdifull flexitid. Men jeg er såå lei av arbeidsoppgavene...

Har mest lyst til å ta høyere utdanning, men veit fortsatt ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor. :(

Skrevet

Kall inn alle de ansatte til et lite møte (burde gå greit siden dere er så få), og tilby tjenestene dine :-)

"*Dette* og *dette* kan jeg, men har mer kapasitet - hvilke oppgaver sitter dere med som dere gjerne skulle være kvitt?"

Forutsatt at de andre ikke har like lite å gjøre som deg, har de sikkert noen oppgaver som er kjedelig for dem, men kan være interessante for deg. Hvis det er veldig kjedelige rutineoppgaver kan du gå inn for å automatisere dem.

Det der er faktisk et godt forslag, og jeg har gjort litt av det før; etterspurt flere oppgaver. "Tilbudet" mitt blir veldig godt mottatt, men det er forsåvidt ikke så veldig mye mer jeg har fått å gjøre.

Men det kan kanskje være noen flere arbeidsoppgaver som de andre kunne "dele" litt på :o) Kanskje spesielt det som har med administrativ drift å gjøre i og med at jeg har arbeidet som mellomleder i flere år. Jeg får gjøre et nytt forsøk, selv om det føles litt som å "mase seg til flere oppgaver".

Takk for tipset!

Skrevet

Velkommen i klubben! :(

Jeg har også en jobb som jeg er drittlei. Har jobba med administrasjon i 8 år nå og holder på å gå på veggen.

Jobben jeg har nå er gull verd i forhold til at jeg tjener ganske bra og har verdifull flexitid. Men jeg er såå lei av arbeidsoppgavene...

Har mest lyst til å ta høyere utdanning, men veit fortsatt ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor. :(

Nettopp!! Det med lønn og andre goder betyr så forbaska mye for meg!

Jeg kunne godt tenke meg å jobbe som barnehageassistent - uten noe annet ansvar enn å gjøre en god jobb - men har rett og slett ikke råd! Er det ikke ille da? At jeg som har jobbet før i barnehage og stortrivdes, og som faktisk kunne gjøre en veldig god jobb der, ikke skal ha råd til nettopp det!!

Jeg kunne tenke meg å begynne på noe kurs eller noe, men har ikke guts til å starte en lang utdanning. Dessuten vet jeg ikke helt hva jeg vil jobbe med annet enn barnehage. Aller helst vil jeg være husmor og ta meg av hus og hjem, gjøre juleforberedelser og bare kooose meg :o)

Skrevet

Nettopp!! Det med lønn og andre goder betyr så forbaska mye for meg!

Jeg kunne godt tenke meg å jobbe som barnehageassistent - uten noe annet ansvar enn å gjøre en god jobb - men har rett og slett ikke råd! Er det ikke ille da? At jeg som har jobbet før i barnehage og stortrivdes, og som faktisk kunne gjøre en veldig god jobb der, ikke skal ha råd til nettopp det!!

Jeg kunne tenke meg å begynne på noe kurs eller noe, men har ikke guts til å starte en lang utdanning. Dessuten vet jeg ikke helt hva jeg vil jobbe med annet enn barnehage. Aller helst vil jeg være husmor og ta meg av hus og hjem, gjøre juleforberedelser og bare kooose meg :o)

Hva med å ta jobb som barnehageassistent og lese til førskolelærer på deltid? Hvis du har råd til lav lønn i noen år... Praksisperiodene slipper du jo da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...