Gjest Under juletreet Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Det har vært en melodi av Santana som har vært spilt på tv og i radio i det siste, en gammel melodi. Noen som har fått det med seg og som vet hvilken det er . Jeg er ikke sikker på om jeg har fått den med meg selv, men kjæresten min ønsker seg cd`n med denne melodien på. Han liker Santana svært godt, men aberet er at han ikke eier peiling på navn på melodier, album eller noe i den dur. Så her trenger vi altså hjelp........... 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ga ikke han ut et Best of album nylig da? Spør i platebutikken, de finner det i såfall. jeg fant ihvertfall nylig et best of på nettet ;-). Men om det er nytt i år eller forrige eller hva det er aner jeg ikke. Tror det sto 2007 på det.. 0 Siter
Gjest Under juletreet Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ga ikke han ut et Best of album nylig da? Spør i platebutikken, de finner det i såfall. jeg fant ihvertfall nylig et best of på nettet ;-). Men om det er nytt i år eller forrige eller hva det er aner jeg ikke. Tror det sto 2007 på det.. Takk pærebrus875. Han fikk "best of" albummet på farsdagen men den melodien var merkelig nok ikke der. Å så det gubbeskrællet da som ikke aner hva den heter en gang Gjør det vanskelig for meg....... 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Takk pærebrus875. Han fikk "best of" albummet på farsdagen men den melodien var merkelig nok ikke der. Å så det gubbeskrællet da som ikke aner hva den heter en gang Gjør det vanskelig for meg....... http://www.letssingit.com/ husker han noe tekst? Så finner du sikker noen santana tekster der. Vet Santana har en del låter sammen med andre, er det Santana selv som synger eller noe andre, da har dere jo noe å gå etter der. Men siden du ikke har nevnt det så antar jeg han ikke vet? 0 Siter
Gjest Under juletreet Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 http://www.letssingit.com/ husker han noe tekst? Så finner du sikker noen santana tekster der. Vet Santana har en del låter sammen med andre, er det Santana selv som synger eller noe andre, da har dere jo noe å gå etter der. Men siden du ikke har nevnt det så antar jeg han ikke vet? Takk igjen du Den tælpen av en gubbe vet absorlutt ingen ting om dette......annet enn at han liker Santana og den han har hørt i det siste...... (for å være ærlig så stusset jeg litt da han fortalte meg det....stusset over at han i det hele tatt visste hvilken gruppe som sang *ler*) Jeg får prøve å søke opp noe og se om han kjenner igjen noe av det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.