meg__123! Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tar ikke på meg tøy som er brukt etter at jeg har dusjet. Men har jeg ikke det kan jeg ta på meg klærne jeg brukte dagen før. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, minst! Men underbuksene vrenger eg etter to dager, sånn at de holder i fire dager. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ''vaskedag eller ei ;-)'' Har du vaskedager? Heldig du da Jeg vasker opptil tre maskiner hver dag så godt som........... Har ikke sett på maken så mye håndklær som blir brukt!! Altså... Jeg mener selvsagt husvaskedager. Klesvaskedager har jeg hver dag ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Ja, minst! Men underbuksene vrenger eg etter to dager, sånn at de holder i fire dager. Pass på at du har den gule delen foran, da. 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Jeg bruker stort sett olabukse, og den går jeg med i mange dager, truse bytter jeg hver dag (to ganger egentlig, for jeg sover med boxer, og bruker stringtruse på dagtid), sokker annen hver dag, og genser/topp hver dag. Dette fordi det luktet så lett svette av meg (selv om jeg vasker meg hver morgen, og bruker deo). Har jeg skjørt og noe litt spesielt, så går jeg bare med det en dag, og så har jeg kanskje samme skjørt med en annen topp (fordi den første da må til vask) noen dager etterpå. ''og så har jeg kanskje samme skjørt med en annen topp (fordi den første da må til vask) noen dager etterpå.'' Ja, det blir adskillig større vaskeslitasje på toppene, ja;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Pass på at du har den gule delen foran, da. æsj det hørtes bare kvalmt ut 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 æsj det hørtes bare kvalmt ut Det høres enda kvalmere ut å ikke skfite truse oftere...;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Det høres enda kvalmere ut å ikke skfite truse oftere...;-) haha ja:p er vel fåtall som skifter så sjeldent 0 Siter
Liliaceae Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Alt som er tett inntil kroppen byttes daglig. Annet tøy kan brukes et par dager, evt legges bort etter en dag og tas frem igjen en annen dag. 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja det gjør jeg. Jeg har noe tøy som jeg går med heime i huset,så bytter jeg når jeg skal ut. Mannen som vasker tøy her,så har fått klar bedskjed om å ikke bytte anntrekk "10 ganger" daglig... ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Pass på at du har den gule delen foran, da. Selvfølgelig! Det skulle tatt seg ut å kommet i garderoben i svømmehallen med den _gule_ siden bak ! Rimelig pinlig, spør du meg... 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Selvfølgelig! Det skulle tatt seg ut å kommet i garderoben i svømmehallen med den _gule_ siden bak ! Rimelig pinlig, spør du meg... *S* Ps: Hva skjedde med din nju nårvidsjæn? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 *S* Ps: Hva skjedde med din nju nårvidsjæn? Eg blander, alt ettersom om eg gidd konsentrere meg eller ei... 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Eg blander, alt ettersom om eg gidd konsentrere meg eller ei... Hva krever mest konsentrasjon, da, bokmål eller nynorsk? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hva krever mest konsentrasjon, da, bokmål eller nynorsk? Begge deler! Det å skrive konsekvent bokmål eller nynorsk krever mest konsentrasjon, men å blande litt i "hytt & pine" og på toppen av alt legge til litt egenkomponerte saker, det krever minst konsentrasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.