Gjest pærebrus875 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hørte noen rykter at det sto i lokalavisa at mattilsynet ikke var helt fornøyd med sjekken da de var her, men dette har ikke jeg hørt om. Da leser vi ikke avisa selv (antar det er Ringblad det har stått i ) men foreldrene til samboeren min leser jo den, og de vet at jeg har jobba der.. Derfor jeg er nysgjerrig.. og dette kan jo ikke være sensitiv info man ikke kan dele på nett, siden det sto i lokalavisa. Fant ikke noe på Ringblad nett om denne saken, bare om forrige gang fyren fikk problemer. Han sa selv at de ikke fant noe særlig å klage på, men hvis avisa skrev at det var mye å klage på så tviler jeg ikke på at det stemmer... en grunn for at jeg ikke jobber med ham mer. 0 Siter
Gjest Vinterstorm Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har vært å spist der, god mat og jeg ble ikke syk i hvertfall. Tror det var i 2005 jeg spiste der. Utover det vet jeg ikke om hva som event. står i Ring blad. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har vært å spist der, god mat og jeg ble ikke syk i hvertfall. Tror det var i 2005 jeg spiste der. Utover det vet jeg ikke om hva som event. står i Ring blad. Dette er da i år og for 3 uker siden det ble besøkt. Forresten ny eier år (eller han som egentlig eide det tok over driften selv). Ble selv ikke syk da jeg jobba der ,og kjøkkenet så veldig bra ut. Men da har tydeligvis ikke Matttilsynet ment dette da om det sto veldig mye negativt i Ringblad. Og jeg er da veldig, veldig nysgjerrig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.