Gå til innhold

"vanlig skostr. på barn 9 og 10 år

Anbefalte innlegg

Gjest movenpink
Skrevet

Skal strikke sokker til tantunga. Gutt 9 år, jente 10 år. Følger vanlig vekstkurve. Hva er "vanlig" skostr. for unger i den alderen? Vet det kan variere da selvfølgelig. Men dere med unger i den alderen, hva ligger de på? Om jeg spør dem/foreldre, blir det jo ingen overraskelse. Og jeg har så lyst til å overraske dem, fordi jeg har designa mønster til dem begge.

Så svar meg - da blir jeg glad tante :D

Fortsetter under...

Gjest Store føtter
Skrevet

Jeg har en gutt som blir elleve nå veldig snart, han har skostr.39/40.

Tror en del unge menn ligger rundt der. Kanskje noe under.

Skrevet

Jeg har ei jente på 10 år. Hun bruker str. 34/35, men jeg vet at noen av jentene i klassen bruker opp mot 38. Strikk sokkene gode og romslige (str. 38?), så vil de nok passe uansett:)

Annonse

Skrevet

Min pode på 9 år bruker 35 i vintersko. Strikk dem heller litt store enn litt små eller akkurat passe, så har ungene sokkene lenger.

Skrevet

Min guttunge på snart 9 bruker 34 og 35 i sko.

Skrevet

Jeg har ei lita jente på 8 1/2 år. Ho bruker str. 32. Ho har venninner som bruker opp til str. 36.

Annonse

Skrevet

Jeg vant noen lubber som er ca 20 cm lange i foten. Skal jeg gi dem til niese på 8 eller 11?

De er litt i minste laget til meg, som normalt bruker 39 i sko.

Skrevet

Det varierer veldig.

Kan du ikke dra på besøk og måle skoene i all hemmelighet?

Eller prate med mor/far eller barna og få det ut av dem når dere snakker sammen, men på en slik måte at det ikke vekker mistanke..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...