Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Godt ikke jeg er 70 så dere ikke tror det er meg. Forresten så er det nesten så jeg skjønner damen for folk har ikke oppdragelse i det hele tatt og har overhode ikke forstått at de bør overholde vikeplikten for rullestolbrukere. De går bare rett på som vi skulle være usynlige og tror at vi har bremser på manuelle stoler. Jeg har nok sneiet noen hæler der inne siden folk ikke gidder å bevege ræva si når jeg kommer. "Godt ikke jeg er 70 så dere ikke tror det er meg" Jeg tenkte på deg ja:o) "Forresten så er det nesten så jeg skjønner damen for folk har ikke oppdragelse i det hele tatt og har overhode ikke forstått at de bør overholde vikeplikten for rullestolbrukere." Synes damen hørtes tøff ut jeg:) Tror nok jeg også kan være en av de uoppdragne, når jeg går sløv rundt i mine egne tanker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 "Godt ikke jeg er 70 så dere ikke tror det er meg" Jeg tenkte på deg ja:o) "Forresten så er det nesten så jeg skjønner damen for folk har ikke oppdragelse i det hele tatt og har overhode ikke forstått at de bør overholde vikeplikten for rullestolbrukere." Synes damen hørtes tøff ut jeg:) Tror nok jeg også kan være en av de uoppdragne, når jeg går sløv rundt i mine egne tanker. Hehe, da får du passe anklene dine. Jeg klarer heller ikke å konsentrere meg hele tiden om de andre menneskene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.