Gå til innhold

så deilig! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ferdig med 15 av 17 julepresanger :) har bare sambo og foreldrene mine igjen. så utrolig deilig. nå skal det nevnes at jeg pleier å være ute i siste liten, altså to - tre dager før jul..

hvordan går det med dere andre? er dere ferdig?

på toppen av dette har vi kanskje funnet oss hus :) skal på visning på søndag..

Gjest pærebrus875
Skrevet

Skal gi et bilde av meg og samboeren sammen, da verken mormor eller pappa har noe "nytt" bilde av meg, og ingen av dem har noe bilde av oss 2 sammen. Bor på Østlandet og de på Vestlandet, så da får de også "se" meg litt oftere :-). Tror spesielt mormor vil bli veldig glad for dette. Men bildet må TAS! Så skal vi få en venn av samboeren til å ta bildet, men det har ikke skjedd ennå (håpte det ble igår men da svarte aldri fotografen vår på melding, så vidt jeg vet).

Så fort dette er ordnet så har jeg jo 2 gaver der, må bare kjøpe rammer til dem også. Så tenkte jeg idag om jeg skulle gi det samme til farmor/farfar.. får se.

Så har jeg allerede kjøpt gave til kusina mi, pakket inn og klar til og sendes! (sender den sammen med de 2 andre gavene, så skal pappa dele ut videre, så sparer både jeg og posten litt på at jeg ikke sender 3 gaver til samme by).

Hva jeg skal finne på til typen aner ikke.

Og ja, dette er alle gavene jeg kommer til å gi. Jeg gir ikke til "alle", og har heller ikke stor familie (og den blir enda mindre om jeg kutter ut alle jeg ikke orker å ha et forhold til mer).

Viktigste er jo å vise at man bryr seg!

Skrevet

Er godt i gang, prioriterer de som skal sendes - og det er jo de fleste. He-he.

Njæ, sånn omtrent halvveis ferdig, kanskje?

Flink er du! :-)

Skrevet

Så spennende! (nytt hus).

Det er ikke verst å nesten være ferdig med alle julegavene! Veldig bra:-)

Jeg bruker å ha gjentatte mareritt om at jeg har glemt å kjøpe julegaver, så i år har jeg vært tidlig ute med planlegging. Så det skal vanskelig gjøres at plutselig våkne opp og det er 24. desember.

Skrevet

Du altså, nå ble jge litt misunnelig. Jeg har ikke kjøpt noen enda, men vi skal på julehandletur i helgen. Satser på å finne noe da. En dag til uka skal vennegjengen reise et lite stykke for å shoppe på et nytt senter, det blir koselig.

Hus også?? Har du vunnet i lotto eller?? hehe typisk spørsmål vel.

Skrevet

Jeg har igjen 2-3 dagers kalendergaver, men det er godteposegaver + en sjokolad i tillegg til tingen på lille julaften. :o)

Og julegavene er jeg langt på vei med, har igjen littegranne bare. Tror det meste er i boks eller bestilt i alle fall. Julekortene kommer vel i posten i dag eller i morra tenker jeg. Så det ser lyst ut. :o)

Skrevet

Skal gi et bilde av meg og samboeren sammen, da verken mormor eller pappa har noe "nytt" bilde av meg, og ingen av dem har noe bilde av oss 2 sammen. Bor på Østlandet og de på Vestlandet, så da får de også "se" meg litt oftere :-). Tror spesielt mormor vil bli veldig glad for dette. Men bildet må TAS! Så skal vi få en venn av samboeren til å ta bildet, men det har ikke skjedd ennå (håpte det ble igår men da svarte aldri fotografen vår på melding, så vidt jeg vet).

Så fort dette er ordnet så har jeg jo 2 gaver der, må bare kjøpe rammer til dem også. Så tenkte jeg idag om jeg skulle gi det samme til farmor/farfar.. får se.

Så har jeg allerede kjøpt gave til kusina mi, pakket inn og klar til og sendes! (sender den sammen med de 2 andre gavene, så skal pappa dele ut videre, så sparer både jeg og posten litt på at jeg ikke sender 3 gaver til samme by).

Hva jeg skal finne på til typen aner ikke.

Og ja, dette er alle gavene jeg kommer til å gi. Jeg gir ikke til "alle", og har heller ikke stor familie (og den blir enda mindre om jeg kutter ut alle jeg ikke orker å ha et forhold til mer).

Viktigste er jo å vise at man bryr seg!

grunnen til at vi har så mangen er at foreldrene til sambo er skilt og har unger på begge sider + at broren er en familie på 6. jeg mener vi kan kjøpe til unger under 18 og en liten ting til foreldrene. og bursdagspresang til de er 15 og runde dager (og 18-års dagen) blir så mye og holde på å kjøpe til alle. på min side er det bare tre stk.. har prøvd å få dette gjenneom, men med lite resultat. de er en pakke glad familie :P

så jeg kjøper billige gaver. til barna bruker jeg rundt hundrelappen og de voksne bruker jeg ca 200. er ikke prisen som teller, men tanken og at vi huske på de. mener jeg.

utenom familien kjøper vi til min bestevenn og hannes.

Skrevet

Er godt i gang, prioriterer de som skal sendes - og det er jo de fleste. He-he.

Njæ, sånn omtrent halvveis ferdig, kanskje?

Flink er du! :-)

jeg skal heldigvis ikke sende noen. er veldig glad for det! :)

Skrevet

Du altså, nå ble jge litt misunnelig. Jeg har ikke kjøpt noen enda, men vi skal på julehandletur i helgen. Satser på å finne noe da. En dag til uka skal vennegjengen reise et lite stykke for å shoppe på et nytt senter, det blir koselig.

Hus også?? Har du vunnet i lotto eller?? hehe typisk spørsmål vel.

ja, vant kjempe masse :P

er en innvistering vi må ta en gang uansett, så vi hopper i det og blir ferdig. er jo bare typisk at folk byr så mye at vi må gi oss:( men får leve i håpet til vi vet noe.

er egentlig ikke meg som skal ha æren for at julegavene er i hus, var min mor som drog meg ut på senteret. hun vet hvor treig jeg pleier å være. hihi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...