Jølsen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 http://img80.imageshack.us/img80/6595/cutekitten9ah.jpg 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Den var jo søt da. Selv om jeg liker katter med ordentlige fjes, ikke sånne som ser ut som de har løpt rett inn i en murvegg. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Den var jo søt da. Selv om jeg liker katter med ordentlige fjes, ikke sånne som ser ut som de har løpt rett inn i en murvegg. De er da søte på sitt hvis de også. Her er en til som har løpt i murvegg, stakar ! http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/1166653982-kitten-bestever.b.jpg 0 Siter
mbf Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Åh jeg vil ha katt :-) Sa det til min tilkommende i går, "jeg vil ha bryllupsgave - en katt !!" Har hatt katt før, og de er så herlige og gode, møter meg alltid utenfor når jeg kommer hjem, og "prater" masse. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Åh jeg vil ha katt :-) Sa det til min tilkommende i går, "jeg vil ha bryllupsgave - en katt !!" Har hatt katt før, og de er så herlige og gode, møter meg alltid utenfor når jeg kommer hjem, og "prater" masse. ååh.. vi og vil ha katt, men leier. Typen skal eie, han har vokst opp med katte og vet hvor mye de faktisk kan herje.. pusen han vokste opp med døde vel i august-tidlig september og da var den 16.. og der lukter det faktisk pus ennå.. Hehe, "prater og prater", du får meg til å tenke på gamlepusen du, han orka ikke prate siste året.. så han mimet sto bare og gapte.. iblant kom et hviske-mjau. Om han ikke var sur på mangelen på oppmerksomhet da hehe! 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nusselig katt ja Hva synes du om denne da? http://www.sol.no/hobby/dyr/survey2/show_gallery_image.fcgi?image_id=5572;gallery_id=540 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 De er da søte på sitt hvis de også. Her er en til som har løpt i murvegg, stakar ! http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/1166653982-kitten-bestever.b.jpg Isj, den var rent ekkel! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nusselig katt ja Hva synes du om denne da? http://www.sol.no/hobby/dyr/survey2/show_gallery_image.fcgi?image_id=5572;gallery_id=540 Uff! Stakkars katt! Den kan jo knapt klare å gå med den kroppsvekten der! Dyreplageri er det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Nusselig katt ja Hva synes du om denne da? http://www.sol.no/hobby/dyr/survey2/show_gallery_image.fcgi?image_id=5572;gallery_id=540 Fikk litt vondt faktisk, har spist endel snop de siste dagene selv. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Den var jo søt da. Selv om jeg liker katter med ordentlige fjes, ikke sånne som ser ut som de har løpt rett inn i en murvegg. Staakaaar :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Isj, den var rent ekkel! Synes den var kjempesøt jeg. 0 Siter
mbf Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ååh.. vi og vil ha katt, men leier. Typen skal eie, han har vokst opp med katte og vet hvor mye de faktisk kan herje.. pusen han vokste opp med døde vel i august-tidlig september og da var den 16.. og der lukter det faktisk pus ennå.. Hehe, "prater og prater", du får meg til å tenke på gamlepusen du, han orka ikke prate siste året.. så han mimet sto bare og gapte.. iblant kom et hviske-mjau. Om han ikke var sur på mangelen på oppmerksomhet da hehe! Der jeg bodde før, hadde vi en ravnsvart hannkatt.Vi fikk den på omplassering, kastrerte den og vaksinerte den. Du verden altså.....den katten ble min følgesvenn den tiden.Alltid kom den nedover grusgangen og møtte meg, og pratet. Når jeg sa "hei pusen, nå har jeg vært og kjøpt pusemat i butikken", da skjønte den det, og mjauet og bar seg så jeg måtte le ) Den gikk i ring rundt bena mine hele veien inn på kjøkkenet og satte seg og så på meg og handleposen. Uff, jeg har savnet den helt siden.... Jeg må få spurt huseieren her om jeg ikke aller nådigst kan få lov å ha katt, jeg lengter meg syk etter en pus å prate med og kose med. Det er noe eget ved katter. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Uff! Stakkars katt! Den kan jo knapt klare å gå med den kroppsvekten der! Dyreplageri er det. Ja det var fryktelig, men så galt kan det altså gå.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Der jeg bodde før, hadde vi en ravnsvart hannkatt.Vi fikk den på omplassering, kastrerte den og vaksinerte den. Du verden altså.....den katten ble min følgesvenn den tiden.Alltid kom den nedover grusgangen og møtte meg, og pratet. Når jeg sa "hei pusen, nå har jeg vært og kjøpt pusemat i butikken", da skjønte den det, og mjauet og bar seg så jeg måtte le ) Den gikk i ring rundt bena mine hele veien inn på kjøkkenet og satte seg og så på meg og handleposen. Uff, jeg har savnet den helt siden.... Jeg må få spurt huseieren her om jeg ikke aller nådigst kan få lov å ha katt, jeg lengter meg syk etter en pus å prate med og kose med. Det er noe eget ved katter. Jeg holder også på å bearbeide "huseieren" med tanke på katt utpå våren, men jeg tror ikke jeg får gjennomslag. ( 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nusselig katt ja Hva synes du om denne da? http://www.sol.no/hobby/dyr/survey2/show_gallery_image.fcgi?image_id=5572;gallery_id=540 Stakkars pus! 0 Siter
mbf Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg holder også på å bearbeide "huseieren" med tanke på katt utpå våren, men jeg tror ikke jeg får gjennomslag. ( Jeg bare håper ! Jeg vet i alle fall at min katt skal være inne og sove om natta, så noe skrål utomhus blir det ikke fra vår katt. Jeg kommer til å behandle den slik katter skal behandles - med godt stell og omsorg :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg bare håper ! Jeg vet i alle fall at min katt skal være inne og sove om natta, så noe skrål utomhus blir det ikke fra vår katt. Jeg kommer til å behandle den slik katter skal behandles - med godt stell og omsorg :-) ''Jeg vet i alle fall at min katt skal være inne og sove om natta, så noe skrål utomhus blir det ikke fra vår katt.'' Dream on, Vi kastrerte vår hunnkatt, men det forhindret alikevel ikke hannkattene (de ukastrerte) fra å sitte utenfor og hyyyyle om natta! 0 Siter
mbf Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ''Jeg vet i alle fall at min katt skal være inne og sove om natta, så noe skrål utomhus blir det ikke fra vår katt.'' Dream on, Vi kastrerte vår hunnkatt, men det forhindret alikevel ikke hannkattene (de ukastrerte) fra å sitte utenfor og hyyyyle om natta! Den katten vi hadde der jeg bodde før kastrerte vi,og hver natt sov den rolig på magen min. Det var bare et par uker i februar den var helt vill og yr og absolutt *måtte* ut om natta (parringstiden).Men det satt aldri noen katter utenfor hos oss og hylte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.