Gjest GA Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Skal få besøk fra USA til sommeren, besøket vil gjerne gå i fjellet og ser for seg å komme mellom 5 og 15 juli. tror dere dette er ok, eller ville dere ventet til nærmere august? Er litt usikker på hva jeg skal anbefale mht farbarhet og snøsmelting i fjellet, men det er vel umulig å si noe om uansett? 0 Siter
Atene Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg ville ventet litt. Har vært i fjellet rundt 20. juli, med masse snø (og snøvær). Men det spørs jo litt hvor høyt de skal. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ''Skal få besøk fra USA til sommeren, besøket vil gjerne gå i fjellet og ser for seg å komme mellom 5 og 15 juli.'' På vestlandet er det så og si garantert regn i den perioden (fellesferien), midten av juni til begynnelsen av juli, eller det meste av august ville eg satsa på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.