Gå til innhold

Drømte at jeg giftet meg :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte i natt at jeg hadde giftet meg. Eller - det var min kjære som hadde ordnet alt, han hadde vært hos byfogden (jeg hadde ikke vært med!), han hadde laget deilig mat og han stilte i svart bukse og hvit skjorte. Jeg var veldig rørt, men syntes nå han tok dette svært så alvorlig da, der jeg troppet opp i ullgenser og fjellbukse! :-D Men for å matche ham så skiftet jeg til svarte bukser og hvit bluse. *Ler*

Man drømmer så mye rart gitt.

Gjest Angela25
Skrevet

:-)

Jeg tok en blund paa sofaen i ettermiddag, og dromte jeg hadde enorme, runde, gule luftballonger etter meg! Forst sto de helt stille paa bakken, foer jeg tok i fart og spente paa dem, saa de floy til vaers. Da begynte de aa hoppe opp og ned, og var naer ved aa treffe meg flere ganger....:-)

Skrevet

hehe gratulerer :P

jeg trok en tyv i natt :o) det var heftig. og så var jeg på danskebåten, i flodbølger. og plutselig var vi i land. helt snålt.

Skrevet

Jeg får prøve å drømme en gratulasjon i natt.

Du følte deg ikke litt snytt når du ikke fikk være med på seremonien da?

Skrevet

''svarte bukser og hvit bluse. *Ler*''

Det var da godt at du fikk pynta deg litt!! morsom drøm! Håper du får være tilstede når du gifter deg :)

Skrevet

Drømmer så alt for sjelden - undres hvor drømmene ble av...

Kunne i hvertfall tenke meg noen drømmer av denne koselige typen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...