Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Drømte i natt at jeg hadde giftet meg. Eller - det var min kjære som hadde ordnet alt, han hadde vært hos byfogden (jeg hadde ikke vært med!), han hadde laget deilig mat og han stilte i svart bukse og hvit skjorte. Jeg var veldig rørt, men syntes nå han tok dette svært så alvorlig da, der jeg troppet opp i ullgenser og fjellbukse! :-D Men for å matche ham så skiftet jeg til svarte bukser og hvit bluse. *Ler* Man drømmer så mye rart gitt. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 :-) Jeg tok en blund paa sofaen i ettermiddag, og dromte jeg hadde enorme, runde, gule luftballonger etter meg! Forst sto de helt stille paa bakken, foer jeg tok i fart og spente paa dem, saa de floy til vaers. Da begynte de aa hoppe opp og ned, og var naer ved aa treffe meg flere ganger....:-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 hehe gratulerer jeg trok en tyv i natt ) det var heftig. og så var jeg på danskebåten, i flodbølger. og plutselig var vi i land. helt snålt. 0 Siter
Orio Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg får prøve å drømme en gratulasjon i natt. Du følte deg ikke litt snytt når du ikke fikk være med på seremonien da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ''svarte bukser og hvit bluse. *Ler*'' Det var da godt at du fikk pynta deg litt!! morsom drøm! Håper du får være tilstede når du gifter deg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Drømmer så alt for sjelden - undres hvor drømmene ble av... Kunne i hvertfall tenke meg noen drømmer av denne koselige typen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.