Gjest Zizzien Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Trenger svar fort og det er så dårlig respons i de andre forumene. Spørsmålet mitt er: Kan jeg ta med en urinprøve ved neste legesjekk for å teste meg for klamydia eller må det en gynokologisk us til for oss jenter? 0 Siter
Gjest Zizzien Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Urinprøve er nok. Tror du det er ok at jeg tar med denne urinprøven selv om det er for noe annet jeg har fått legetime? 0 Siter
Hestehoven Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tror du det er ok at jeg tar med denne urinprøven selv om det er for noe annet jeg har fått legetime? Det vet jeg ikke, men jeg vil tro det går greit. Skader i hvert fall ikke å prøve. 0 Siter
calendula Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tror du det er ok at jeg tar med denne urinprøven selv om det er for noe annet jeg har fått legetime? Helt OK, legen leverer den bare på laboratoriet. Det er ikke legen som tester. 0 Siter
Gjest q-tip tip Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Sist jeg tok klamydia-prøve, fikk jeg bare en lang q-tip (pinne med bomull i den ene enden), låste meg inn på et toalett, stappet dingsen inn selv, og la den i en plastpose som jeg tok med tilbake til legen. ikke noe underlivsundersøkelse utført av legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.