Gå til innhold

kosthold og trening

Gjest twisted

Anbefalte innlegg

Gjest twisted

Hei, jeg vet ikke om dette er helt rett forum, men jeg prøver likevell:

Vi har nettopp delt laget i to; de som vil satse og de som er med bare for å ha det gøy. Jeg er med for å satse, og rundt 03.juli blir noen av oss plukket ut for å trene til en ganske stor konkuranse i høst. Når jeg kjørte hjem med treneren min sa han at jeg har ganske store sjangser for å bli tatt ut, men måtte huske at det er ikke populært med runde former i denne idretten. jada jeg skal ta hintet. Nå ma jeg altså ned et par kilo -fort! (Før 03.juli) Men også på riktig måte, vil trene mye og spise riktig.

Så nå lurer jeg altså på hva jeg kan spise, eller kutte ned på (utenom fett, for jeg spiser allerede ganske sunt med bare nødvendig fett) uten at jeg blir svakere/slappere, må jo orke å trene også.

Noen som har et lite råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tweetygirl

Tren xtra!

Hvis du spiser fornuftig fra før av er det ikke lurt å droppe maten for da går forbrenningen ned. Det eneste du kan gjøre er å trene-trene-trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...