Gjest twisted Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 Hei, jeg vet ikke om dette er helt rett forum, men jeg prøver likevell: Vi har nettopp delt laget i to; de som vil satse og de som er med bare for å ha det gøy. Jeg er med for å satse, og rundt 03.juli blir noen av oss plukket ut for å trene til en ganske stor konkuranse i høst. Når jeg kjørte hjem med treneren min sa han at jeg har ganske store sjangser for å bli tatt ut, men måtte huske at det er ikke populært med runde former i denne idretten. jada jeg skal ta hintet. Nå ma jeg altså ned et par kilo -fort! (Før 03.juli) Men også på riktig måte, vil trene mye og spise riktig. Så nå lurer jeg altså på hva jeg kan spise, eller kutte ned på (utenom fett, for jeg spiser allerede ganske sunt med bare nødvendig fett) uten at jeg blir svakere/slappere, må jo orke å trene også. Noen som har et lite råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drago Skrevet 9. juni 2001 Del Skrevet 9. juni 2001 Hva slags idrett er det du driver med? Litt lettere å svare hvis vi vet hva du trener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tweetygirl Skrevet 9. juni 2001 Del Skrevet 9. juni 2001 Tren xtra! Hvis du spiser fornuftig fra før av er det ikke lurt å droppe maten for da går forbrenningen ned. Det eneste du kan gjøre er å trene-trene-trene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Hei, du må redusere hele matinntaket noe ned, men ikke mye. Du trenger energi til å trene og opprettholde formen din.http://www.trim.no/slanking/slanking.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.