Gå til innhold

SMERTER I VENSTRE UNDERARM

Gjest Mann fra vest

Anbefalte innlegg

Gjest Mann fra vest

Hei, jeg er 47 år gammel og har det siste året hatt smerter i venstre underarm. Det smerter ikke til vanlig, men når jeg belaster armen med tyngde og når jeg skal løfte noe opp. Da blir smerten slik ta jeg mister kraft i denne armen, og det smerter inni utsiden fra midt på og frem til håndleddet. Jeg gikk lenge med en hard hevelse på oversiden av knyttneven mot håndleddet, men denne har nå gått ned. Jeg har ikke fått respons hos min fastlege, som sier at det er noe jeg må leve med. Men det forringer mine krefter i underarmen. Kan det være sene,leddbånd eller muskel som er revet av ? Vil det hjelpe med kortison eller støttebandasje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Slik du beskriver dette forløpet, kan det godt være at en muskel evt. sene har røket. Det er også en mulighet at det er en kronisk betennelsestilstand i underarmen. Men uansett en spesialist bør titte på dette, f. eks. en spesialist i fysikalsk medisin. NIMI eller Rosenborgklinikken ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...