Gjest Mann fra vest Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, jeg er 47 år gammel og har det siste året hatt smerter i venstre underarm. Det smerter ikke til vanlig, men når jeg belaster armen med tyngde og når jeg skal løfte noe opp. Da blir smerten slik ta jeg mister kraft i denne armen, og det smerter inni utsiden fra midt på og frem til håndleddet. Jeg gikk lenge med en hard hevelse på oversiden av knyttneven mot håndleddet, men denne har nå gått ned. Jeg har ikke fått respons hos min fastlege, som sier at det er noe jeg må leve med. Men det forringer mine krefter i underarmen. Kan det være sene,leddbånd eller muskel som er revet av ? Vil det hjelpe med kortison eller støttebandasje ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Slik du beskriver dette forløpet, kan det godt være at en muskel evt. sene har røket. Det er også en mulighet at det er en kronisk betennelsestilstand i underarmen. Men uansett en spesialist bør titte på dette, f. eks. en spesialist i fysikalsk medisin. NIMI eller Rosenborgklinikken ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.