Gjest prust Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg får skrive her, jeg da, selv om det går helt feil vei med min vekt :-( For tre-fire uker siden var jeg SÅ fornøyd over at jeg var kommet under 66 kilo (veide 65,9 en fredag). I dag viser vekta 67,9 kilo. Jeg har nok ikke samme fokus på å tenke mager mat som jeg hadde tidligere høst, i tillegg har jeg vært ekstremt mye forkjølet, og har da ikke fått trent så mye som jeg skulle ønske.... Likeve - jeg kan nok ikke bare skylde på for lite trening. Det har blitt litt for mange kvelder med rødvin og Sørlandschips..... Har mistet litt motivasjon jeg nå..... Gir dere meg en tupp i rompa for å komme i gang igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg lå på 54,2 kg i dag, mot 53,9 for et par dager siden. ) Men det er jo det samme omtrent så det er ingen tegn til stress og panikk av den grunn. Ligger jo uansett under det jeg hadde sett for meg som minstevekt så... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En stor tupp i baken fra meg. Prøv å vær skikkelig flink i en uke. Da ser du at vekta går riktig vei, og det er vel den største motivasjonen du kan få:-) Spis grovt, grønt og magert + beveg deg litt ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Huff, ja ikke snakk. Vekten min er på 68,1kg så jeg står altså helt i ro hva gjelder vekt. Jeg hadde som mål å gå ned til 65 kg før jul, men tror jeg må skrinlegge det. Bor i en del av landet der sola er totalt fraværende akkurat nå. Jeg er ekstremt trett og sover 10-11 timer om natta. Klarer ikke å våkne til vekkeklokka. Fryser med panelovnen på maks og pledd rundt meg. Er grinete. Har ikke klart å trene på to uker. Har ikke hatt sjangs. Men: har lagt om livsstilen og regner med at det på sikt gir resultater. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.