Gjest monat Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Lurte på om jeg får i meg nok næring.. Er så usikker om jeg får i meg alt det jeg trenger av vitaminer og næring stoffer.. Jeg spiser 2 brødskiver (vita brød) til frokost, med varriert pålegg. (leverpostei, hvit ost, pølse pålegg..) Bruker vita smør. Spiser varert middag. Prøver å ha grønnsaker hver dag. Jeg spiser noen ganger 2 brødskiver(vita brød) på kvelden m variert pålegg. Jeg tar 2 trankapsler hver dag. Jeg drikker bare vann. Tar meg en sjokolade bit i helgene. Får jeg i meg nok? Jeg er jente, 30 år. Er hjemmeværende for tiden pga en psykisk smell. Jeg har astma/allergi. Kan dette virke inn på psyken(angsten) hvis jeg ikke får i meg nok næring?.. Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du burde spise ett måltid til, en lunsj f.eks. Og gjerne noe frukt og grønt mellom måltidene. Om du varierer pålegget og veksler mellom fisk / kjøtt / fugl til middagen så høres det da riktig så bra ut synes jeg. Men altså - helst ett måltid til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.