hks1365380475 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja, så melder jeg med på jeg også Har fulgt med her inne en god stund og har tatt til meg mange gode råd underveis. Jeg har vært syk ganske lenge, men er frisk nå heldigvis og har overskudd til å tenke vekt og kosthold. Har siden i fjor høst trent to - til tre ganger i uken, men ikke sett noe nedgang på vekten. Har tatt meg kraftig sammen de siste par ukene - og da kom det jammen litt resultater. Har gått ned fra 66, 6 til 65, 2kg - og er ganske fornøyd. Har tenkt meg ned to- tre kilo til - tror det er der jeg vil være:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du fikk ikke noen svar forrige uke.... Hiv deg med her likevel! Du har klart det jeg ikke klarer.... Har omtrent samme utgangspunkt som deg, og vil ned til 62-63 kilo - men det går ikke særlig fremover....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.