Gå til innhold

hard mage

nutcasegirl

Anbefalte innlegg

nutcasegirl

Hei, jeg lurer på en ting. Jeg har hørt at jo mer man trenre jo mindre pupper får man, hos meg er det omvendt. Jo flatere mage jeg får med tida jo større blir puppene!

Det er ikke snakk om en cup.økning eller no sånn, menman ser at de er blir større. hva er det jeg gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis magen blir mindre mens brystene ikke reduseres i størrelse, så er det vel naturlig at det vil se ut som om du har større bryster.

Dette fordi du ser helheten i deg, og dersom du har en slank fast mage vil brystene bli mer markante og "synes" bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

kan ikke svare konkret på ditt spm, men kan avkrefte at trening fører til mindre pupper. Det gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

kan ikke svare konkret på ditt spm, men kan avkrefte at trening fører til mindre pupper. Det gjør det ikke.

Det der er jo direkte feil!

Det er klart trening dersom forbrenningen er høy vil medføre at fett forsvinner, og pupper består hovedsaklig av fett, og brystene vil dermed reduseres i størrelse.

Det ser jeg gang på gang på jenter som trener mye, det at puppene deres blir mindre.

Det er jo trossalt bare å se på jenter som trener mye det, det finnes vel knapt en idrettsjente, en fitness dame, eller en byggerdame som har normalt store bryster, og de som har det har ofte silikon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Hva som skjer med puppene under trening eller slanking vil avhenge av hvor mye fettvev brystene består av. Dette er veldig forskjellig fra jente til jente. Noen har mye fettvev og puppene vil bli mindre, mens noen har mest kjertelvev og man vil ikke se noen stor forandring. Jeg har selv gått endel ned i vekt uten at puppene har endret størrelse. Snakker altså av erfaring + at jeg har lest dette i en artikkel (faktisk i dagbladet ;-))) en gang. Det var en lege som skrev om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...