Gå til innhold

Hei hei :-)


Jølsen

Anbefalte innlegg

Gjest Høstløvet

Nei, har vært i Ankara. Men kjøpte likør ja :-)

Fint vær i Tyrkia nå? Må man være et dyr for å like likør, så tror jeg jeg døper meg om til Høstløve:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Jeg håper du ikke er så dum som du gir inntrykk av ;-)

Han spiller nok bare dum..Og må kjede seg noe abnormt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær i Tyrkia nå? Må man være et dyr for å like likør, så tror jeg jeg døper meg om til Høstløve:-)

Var ikke så fint vær, men det var ikke så viktig. Vi hadde så mye å gjøre forretningsmessig, så vi hadde ikke hatt tid til fornøyelser likevel. Bortsett fra likøren da selvfølgelig, det var jo en glede i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiller nok bare dum..Og må kjede seg noe abnormt..

Du kan ikke bruke ordet "abnormt" i den setningen. Det klinger ikke bra. Jeg kjeder meg i grunn litt nå, ja. Sitter og venter på noe spennende, noe som er så vanvittig at det omtrent er uutholdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høstløvet

Var ikke så fint vær, men det var ikke så viktig. Vi hadde så mye å gjøre forretningsmessig, så vi hadde ikke hatt tid til fornøyelser likevel. Bortsett fra likøren da selvfølgelig, det var jo en glede i seg selv.

Tips til gode likører? Har en mann som snart skall fjennom tax-free:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var han mann, antar det stemmer fortsatt?

Jeg har hverken svart på det ene eller det andre, hverken tidligere eller i senere tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...