Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Nei, har vært i Ankara. Men kjøpte likør ja :-) Fint vær i Tyrkia nå? Må man være et dyr for å like likør, så tror jeg jeg døper meg om til Høstløve:-) 0 Siter
Babette Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Må man være noen av delene for å verdsette likør? Ja, det vil jeg påstå. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg håper du ikke er så dum som du gir inntrykk av ;-) Han spiller nok bare dum..Og må kjede seg noe abnormt.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Fint vær i Tyrkia nå? Må man være et dyr for å like likør, så tror jeg jeg døper meg om til Høstløve:-) Var ikke så fint vær, men det var ikke så viktig. Vi hadde så mye å gjøre forretningsmessig, så vi hadde ikke hatt tid til fornøyelser likevel. Bortsett fra likøren da selvfølgelig, det var jo en glede i seg selv. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Ja, det vil jeg påstå. Tro det den som kan :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Han spiller nok bare dum..Og må kjede seg noe abnormt.. Du kan ikke bruke ordet "abnormt" i den setningen. Det klinger ikke bra. Jeg kjeder meg i grunn litt nå, ja. Sitter og venter på noe spennende, noe som er så vanvittig at det omtrent er uutholdelig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Han spiller nok bare dum..Og må kjede seg noe abnormt.. Huff, ja... Stakkars... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Er du dyr eller menneske, mann eller kvinne? Sist var han mann, antar det stemmer fortsatt? 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Var ikke så fint vær, men det var ikke så viktig. Vi hadde så mye å gjøre forretningsmessig, så vi hadde ikke hatt tid til fornøyelser likevel. Bortsett fra likøren da selvfølgelig, det var jo en glede i seg selv. Tips til gode likører? Har en mann som snart skall fjennom tax-free:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Tips til gode likører? Har en mann som snart skall fjennom tax-free:-) Kirsebærlikør :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Sist var han mann, antar det stemmer fortsatt? Jeg har hverken svart på det ene eller det andre, hverken tidligere eller i senere tid. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har hverken svart på det ene eller det andre, hverken tidligere eller i senere tid. Jeg vet nå ikke det da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.