Gå til innhold

Overgang underarm/overarm

FiXXXer

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på hvordan man best kan øke tykkelsen rundt overgang mellom underarm og overarm (andre siden av albuen). Partiet her er så utrolig tynt hos meg.

Bør jeg prioritere hammer-curl da?

Sliter også litt med å få høyde på triceps. Kjører nå 2 set franskpress, 2 set pushdown og 2 superset med dips/tau over hodet. Reps ligger fra 7-12 på fransk og push, mens på supersettet kjører jeg meg helt tom (med dropset).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke helt hva du mener med overgangen jeg, da det vel her ikke akkurat er om å gjøre å ha mest muskler?

Tynne ledd gjør bare så musklene dine ser større ut, så det kan da umulig være så gæærnt?

Jeg vet ikke hvor lenge du har trent osv, men ting tar tid når man trener vekter, og det kan ta år med hard trening før man ser de helt store resultatene på de forskjellige musklene. Så du trenger jo ikke gjøre noe feil selv om du har problemer med trisepsen din.

Jeg trener forrøvrig så godt som akkurat det samme programmet på triseps som deg, men jeg kjører litt tyngre (aldri mer enn 6 rep på siste sett), og mine triseps har kommet seg veldig bra de to siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaxPower

Forstår ikke helt hva du mener med overgangen jeg, da det vel her ikke akkurat er om å gjøre å ha mest muskler?

Tynne ledd gjør bare så musklene dine ser større ut, så det kan da umulig være så gæærnt?

Jeg vet ikke hvor lenge du har trent osv, men ting tar tid når man trener vekter, og det kan ta år med hard trening før man ser de helt store resultatene på de forskjellige musklene. Så du trenger jo ikke gjøre noe feil selv om du har problemer med trisepsen din.

Jeg trener forrøvrig så godt som akkurat det samme programmet på triseps som deg, men jeg kjører litt tyngre (aldri mer enn 6 rep på siste sett), og mine triseps har kommet seg veldig bra de to siste årene.

Du må også huske at kosthold er særdeles viktig hvis du vil legge på deg muskelmasse. Du burde prøve å finne mer info om dietter, det trenger ikke være så avansert, bare du får i deg mye protein jevnt utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent ca 2,5 år, hvorav de siste 8-10 mnd ganske seriøst, med pulver og kosthold. Løfter brukbart i øvelser (130+ i benk, ikke noe særlig mer enn 140 i bøy :( (har ikke trent bein mer enn ca 4 mnd), og ca 150 i mark (trent 3-4 økter her)).

Armene er ca 40 cm i spent tilstand.

Har dere også noen gode tips til hvordan bygge bra lats?

Takker og bukker for alle svar :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent ca 2,5 år, hvorav de siste 8-10 mnd ganske seriøst, med pulver og kosthold. Løfter brukbart i øvelser (130+ i benk, ikke noe særlig mer enn 140 i bøy :( (har ikke trent bein mer enn ca 4 mnd), og ca 150 i mark (trent 3-4 økter her)).

Armene er ca 40 cm i spent tilstand.

Har dere også noen gode tips til hvordan bygge bra lats?

Takker og bukker for alle svar :)

Mvh

For latsen vil jeg anbefale overbøyd roing. Det er imidlertid viktig at øvelsen læres skikkelig før du begynner å kjøre tungt, da korsryggen kan bli overbelastet ved feil vinkel på rygg/bein. Selve utførelsen ble så vidt jeg kan erindre omhyggelig diskutert her på forumet tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...