Gå til innhold

Trening - rygg

cathlin

Anbefalte innlegg

Hva slags treningsform er best for å bygge den indre muskulaturen? Altså i ryggen, der omkring.

Fins det noen treningstimer som er mer aktive enn styrketrening som egner seg? Det er så gørr kjedelig å gjøre øvelser alene, så jeg må finne noe som er mer motiverende.

Kjenner at jeg må begynne å trene igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de det på treningssenter eller hos fysioterapeuter?

Jeg går på et treningssenter som er tilknytta fysioterapitjeneste. Om de har det i vanlige treningssentre veit jeg ikke, sorry. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på et treningssenter som er tilknytta fysioterapitjeneste. Om de har det i vanlige treningssentre veit jeg ikke, sorry. :)

OK. Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

De "gode råd" er nettopp fysioterapeut som veileder deg i bruken av terapimaster og det som kanskje er enda hyggeligere og morsommere, Pilates timer på treningsinst. for å styrke kjerne- (core) muskulaturen din.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "gode råd" er nettopp fysioterapeut som veileder deg i bruken av terapimaster og det som kanskje er enda hyggeligere og morsommere, Pilates timer på treningsinst. for å styrke kjerne- (core) muskulaturen din.

Lykke til !

Takker! Det blir nyttårsforsettet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut

Lykke til !

Hiver meg på den!

terapimaster eller "redcord" som det kalles enkelte steder er veldig funksjonell og god styrketrening for mage og rygg. Pilates er ofte morsommere siden det kan trenes i større grupper på trenings- eller pilates sentre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...