cathlin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva slags treningsform er best for å bygge den indre muskulaturen? Altså i ryggen, der omkring. Fins det noen treningstimer som er mer aktive enn styrketrening som egner seg? Det er så gørr kjedelig å gjøre øvelser alene, så jeg må finne noe som er mer motiverende. Kjenner at jeg må begynne å trene igjen snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Pilates vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Terapimaster underveiledning av en fysioterapeut. Uten tvil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Terapimaster underveiledning av en fysioterapeut. Uten tvil. Har de det på treningssenter eller hos fysioterapeuter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har de det på treningssenter eller hos fysioterapeuter? Jeg går på et treningssenter som er tilknytta fysioterapitjeneste. Om de har det i vanlige treningssentre veit jeg ikke, sorry. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Pilates vil jeg tro. *notert* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg går på et treningssenter som er tilknytta fysioterapitjeneste. Om de har det i vanlige treningssentre veit jeg ikke, sorry. OK. Takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 De "gode råd" er nettopp fysioterapeut som veileder deg i bruken av terapimaster og det som kanskje er enda hyggeligere og morsommere, Pilates timer på treningsinst. for å styrke kjerne- (core) muskulaturen din. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 De "gode råd" er nettopp fysioterapeut som veileder deg i bruken av terapimaster og det som kanskje er enda hyggeligere og morsommere, Pilates timer på treningsinst. for å styrke kjerne- (core) muskulaturen din. Lykke til ! Takker! Det blir nyttårsforsettet mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De "gode råd" er nettopp fysioterapeut som veileder deg i bruken av terapimaster og det som kanskje er enda hyggeligere og morsommere, Pilates timer på treningsinst. for å styrke kjerne- (core) muskulaturen din. Lykke til ! Hiver meg på den! terapimaster eller "redcord" som det kalles enkelte steder er veldig funksjonell og god styrketrening for mage og rygg. Pilates er ofte morsommere siden det kan trenes i større grupper på trenings- eller pilates sentre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.