Gå til innhold

Divacup/Keeper/Damebeger.. får ikke til!!


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg gir ikke opp, og er veldig glad for at du prøvde å hjelpe, som skrevet er dette i utgangspunktet en helt genial løsning for min del. Tror kanskje Calendula kan være inne på noe når hun nevner slapp bekkenbunnsmuskulatur. Har desverre ikke vært flink å knipe.. men nå skal jeg stå på med knipetrening den neste mnd, så får vi se ved neste mens om det skjer noen forbedring. :o)

Ah, stemmer, du har nylig fått barn igjen? Da kan nok forslaget hennes ha mye for seg, så knip i vei ;-)

Selv så har jeg aldri fått svekket bekkenbunnsmuskulaturen, siden jeg jeg bare har født med keisersnitt.

Lykke til, du får oppdatere oss neste måned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, stemmer, du har nylig fått barn igjen? Da kan nok forslaget hennes ha mye for seg, så knip i vei ;-)

Selv så har jeg aldri fått svekket bekkenbunnsmuskulaturen, siden jeg jeg bare har født med keisersnitt.

Lykke til, du får oppdatere oss neste måned :-)

Det er 10 mnd siden jeg fødte, men knipings har det altså vært dårlig med. Skal holde dere oppdatert neste mnd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.

Har selv ikke hatt noen problemer med hormonspiralen, og har knapt hatt mens på flere år - trenger egentlig aldri mer enn truseinnlegg. Så jeg er heldig, ja :-).

Godt du fikk informert meg om det da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde hormonspiral

Uffda.

Har selv ikke hatt noen problemer med hormonspiralen, og har knapt hatt mens på flere år - trenger egentlig aldri mer enn truseinnlegg. Så jeg er heldig, ja :-).

Men er det særlig sunt for kroppen å ikke ha mensen da? Det blir jo unaturlig å ikke ha den, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det særlig sunt for kroppen å ikke ha mensen da? Det blir jo unaturlig å ikke ha den, mener jeg.

De trodde det før, men det er ingenting som tyder på at det er skadelig på noen måte å ikke ha mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde hormonspiral

De trodde det før, men det er ingenting som tyder på at det er skadelig på noen måte å ikke ha mensen.

Nja... Jeg vet ikke om jeg tror helt på det.

En venninne opplevde å fossblø flere dager etter at hun tok den ut, og det kan ha hatt en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja... Jeg vet ikke om jeg tror helt på det.

En venninne opplevde å fossblø flere dager etter at hun tok den ut, og det kan ha hatt en sammenheng.

Hva var årsaken til at hun fossblødde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men er det særlig sunt for kroppen å ikke ha mensen da? Det blir jo unaturlig å ikke ha den, mener jeg.

Det er bare en myte at det er "sunt" å ha mensen, dvs. skadelig ikke å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde hormonspiral

Hva var årsaken til at hun fossblødde da?

Det vet hun ikke, men en lege mente det kunne være på grunn av spiralen - men det var vanskelig å si sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet hun ikke, men en lege mente det kunne være på grunn av spiralen - men det var vanskelig å si sikkert.

Jeg synes ikke det høres så rart ut om kroppen kan reagere på hormonendring når spiralen tas ut, og med tanke på hvor mange som bruker hormonell prevansjon og forskningen på dette, tror jeg ikke at eksempelet med din venninne alene er nok til si at det er skadelig for kroppen å ikke ha mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde hormonspiral

Jeg synes ikke det høres så rart ut om kroppen kan reagere på hormonendring når spiralen tas ut, og med tanke på hvor mange som bruker hormonell prevansjon og forskningen på dette, tror jeg ikke at eksempelet med din venninne alene er nok til si at det er skadelig for kroppen å ikke ha mensen.

Det er ikke bare på grunn av dette, men jeg bare føler at det ikke kan være sunt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare på grunn av dette, men jeg bare føler at det ikke kan være sunt.

:-)

Det er mye som ikke er sunt. Sukker, alkohol, røyk.. Noe er dokumentert mer skadelig enn annet.

Så får man selv vurdere hvor man vil sette risikoen for sin egen del. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...