Gå til innhold

Lyd fra kassett til elektronikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Installer et opptaksprogram på pcen. Så kobler du kasettspilleren til lydkortets inngang. Dersom det er fra LP må du ha egen adapter.

Takk for svar.

''Installer et opptaksprogram på pcen.''

Det finner jeg nok ut av.

'' Så kobler du kasettspilleren til lydkortets inngang.''

Har det inngang på baksiden av kabinettet? Der man kobler til lyd høyttaleere/mic?

Kassettspilleren har uttak for 'phones' - da må ledningen gå inn inn der? - er det riktig?

Gjest Råd fra meg

Takk for svar.

''Installer et opptaksprogram på pcen.''

Det finner jeg nok ut av.

'' Så kobler du kasettspilleren til lydkortets inngang.''

Har det inngang på baksiden av kabinettet? Der man kobler til lyd høyttaleere/mic?

Kassettspilleren har uttak for 'phones' - da må ledningen gå inn inn der? - er det riktig?

Ja, men jeg ville brukt en kassetspiller med skikkelig lydutgang (RCA) fordi det gir best lydkvalitet. Er det ikke dette på den du har ? Vis det er en komponentkasettspiller er det alltid det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...