Orio Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg skrev et innlegg her som jeg i overskriften rettet til NHD. Det var fordi jeg ønsket svar fra ham, ikke fordi jeg ikke ønsket svar fra andre. Jeg fikk et svar på det innlegget som jeg reagerte helt feil på, misforstod totalt det som stod der. (Jeg er veldig overfølsom for tiden, og klarer ikke å tenke klart, så jeg svarte en masse ting jeg ikke burde svart. Det angrer jeg på, og har bedt om unnskyldning for.) Mitt svar har tydeligvis (vært med på) å skape usikkerhet om andre også kan svare når spørsmålet er rettet til NHD. Jeg håper ikke dere slutter å svare, selv om innlegget i overskriften er rettet til NHD. Det ville være et tap for oss som bruker forumet, i alle fall til meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292969-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-nhd-og-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.