Gjest Angela25 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Mannen skal kjope ny laptop til meg til jul, jippi!! Og naa sitter jeg aa ser paa denne: Marca: HP Procesador: Intel Core 2 Duo T7250 Velocidad del Procesador: 2,0 GHz Memoria Caché: 2 MB de caché de nivel 2 Memoria RAM: 2048 (2 x 1024 MB) MB. Tipo de memoria RAM: DDR2 Disco Duro: 250 GB. Controladora Disco Duro: SATA a 5.400 rpm Noen datakyndige? Er denne bra? Pris: 999 euro. 0 Siter
nick Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Veldig bra for de som er spanske. Det ser ut som bra specs, men hvor stor/tung er den? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Veldig bra for de som er spanske. Det ser ut som bra specs, men hvor stor/tung er den? 3,1 kg. Hva mener du med veldig bra for de spanske? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 3,1 kg. Hva mener du med veldig bra for de spanske? :-) Det står jo på spansk... :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Det står jo på spansk... :-) Hehe:-) Jeg tenkte det var forstaaelig jeg...:-) 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hehe:-) Jeg tenkte det var forstaaelig jeg...:-) ja man forstår jo forkortelser som RAM og tallene uansett. Anbefaler deg forresten ikke Vista, det er mye rot og vanskeligheter med det, ennå. Typen prøvde det (lånt versjon fra jobb) og holdt på å kaste pcen ut vinduet. Ingen ville, og mye av det utstyret han hadde krevde ekstra drivere som kun er laget for Vista, og ikke alt hadde drivere lagd ennå.. så da satt han der.. Og har du venner som driver med pc så er det også mye lettere for dem å hjelpe deg, om du ikke klarer noe selv. Og vista er såpass vanskelig (typen og fetteren, begge utdannet innen data og jobber med dette daglig) sleit verre med å finne innstilliger. Pga alt er alle andre steder enn det var før.. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hehe:-) Jeg tenkte det var forstaaelig jeg...:-) Det var det også. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 ja man forstår jo forkortelser som RAM og tallene uansett. Anbefaler deg forresten ikke Vista, det er mye rot og vanskeligheter med det, ennå. Typen prøvde det (lånt versjon fra jobb) og holdt på å kaste pcen ut vinduet. Ingen ville, og mye av det utstyret han hadde krevde ekstra drivere som kun er laget for Vista, og ikke alt hadde drivere lagd ennå.. så da satt han der.. Og har du venner som driver med pc så er det også mye lettere for dem å hjelpe deg, om du ikke klarer noe selv. Og vista er såpass vanskelig (typen og fetteren, begge utdannet innen data og jobber med dette daglig) sleit verre med å finne innstilliger. Pga alt er alle andre steder enn det var før.. Er det i det hele tatt mulig å få PC uten Vista nå? Jeg leter selv etter en ny, og alle jeg har tittet på har Vista. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Er det i det hele tatt mulig å få PC uten Vista nå? Jeg leter selv etter en ny, og alle jeg har tittet på har Vista. Laptop aner jeg ikke, men vet Elkjøp (?) ga folk valget når de kjøpte stasjonær pga så mange kom og krevde å kjøpe den uten Vista-skrotet. Sikkert mulig å bestille en uten system i det hele tatt og få tak i ei XP-plate å få lagt inn selv. (har du venner som driver med pc så har de sikkert ei plate liggende selv ;-) ) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Laptop aner jeg ikke, men vet Elkjøp (?) ga folk valget når de kjøpte stasjonær pga så mange kom og krevde å kjøpe den uten Vista-skrotet. Sikkert mulig å bestille en uten system i det hele tatt og få tak i ei XP-plate å få lagt inn selv. (har du venner som driver med pc så har de sikkert ei plate liggende selv ;-) ) Jeg skal ha labtop og jeg tviler å at jeg kjenner noen med en XP-CD liggende... :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 får du norsk tastatur? Nei, desverre:-( Vi skal jo til Norge i jula, og tenkte aa kjope en laptop der. Men, vi fant ut at det kanskje vil loenne seg aa kjope den her, i tilfelle det blir noe kluss med den... 0 Siter
Gjest rgadywey Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Nei, desverre:-( Vi skal jo til Norge i jula, og tenkte aa kjope en laptop der. Men, vi fant ut at det kanskje vil loenne seg aa kjope den her, i tilfelle det blir noe kluss med den... Det er et herk å lese norsk uten norske bokstaver. Kjøp laptop i Norge, du. Skal du ha noe norsk programvare kjøper du den samtidig. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er et herk å lese norsk uten norske bokstaver. Kjøp laptop i Norge, du. Skal du ha noe norsk programvare kjøper du den samtidig. Ja jeg veit det, herk aa skrive norsk uten aa ha norske bokstaver ogsaa.. Men hvis det blir noe galt med laptopen da, og all programvare er paa norsk, og jeg bor i Spania? Det blir komplisert og tungvint... 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Ja jeg veit det, herk aa skrive norsk uten aa ha norske bokstaver ogsaa.. Men hvis det blir noe galt med laptopen da, og all programvare er paa norsk, og jeg bor i Spania? Det blir komplisert og tungvint... Du kan jo legge inn engelsk system på en norsk pc? Så vil spanjoler som skal fikse nok forstå det litt bedre enn norsk, hehe. Men om du klarer å ha en pc på engelsk er jo en annen sak da, er jo du som skal forstå den. Men da må du jo ha norsk pc med norsk garanti. Men du kan jo sende til norsk familie/venner og be dem levere inn for deg? Så alt er jo mulig. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Du kan jo legge inn engelsk system på en norsk pc? Så vil spanjoler som skal fikse nok forstå det litt bedre enn norsk, hehe. Men om du klarer å ha en pc på engelsk er jo en annen sak da, er jo du som skal forstå den. Men da må du jo ha norsk pc med norsk garanti. Men du kan jo sende til norsk familie/venner og be dem levere inn for deg? Så alt er jo mulig. Sant nok det, men det blir tungvint synes jeg! 0 Siter
Gjest rgadywey Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Sant nok det, men det blir tungvint synes jeg! sant nok. Jeg kjøpte laptop av et stort firma på nett. Blir det feil på den sender jeg den til dem i posten. Jeg ville ikke firet på norske bokstaver! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Du kan jo legge inn engelsk system på en norsk pc? Så vil spanjoler som skal fikse nok forstå det litt bedre enn norsk, hehe. Men om du klarer å ha en pc på engelsk er jo en annen sak da, er jo du som skal forstå den. Men da må du jo ha norsk pc med norsk garanti. Men du kan jo sende til norsk familie/venner og be dem levere inn for deg? Så alt er jo mulig. Man kan skifte frem og tilbake mellom språket på PCen så ofte man vil, i hvert fall på min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.