Gå til innhold

Kjøkkenmaskin i julegave til dama.Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Sukkerbrød og andre kaker, baker ofte langpannekaker og da er den store maskinen god å ha. Pisker krem ( hvis mere enn 1/3l.). Julebaksten. Sper karbonadedeigen (lager store porsjoner av gangen). Har hurtigmixer til å sette på toppen av maskinen og den brukes ofte til hakking av nøtter og smoothie.

Tåler delene en runde i oppvaskmaskinen?

Fortsetter under...

Hvis den ikke får med seg det som ligger i bunnen er den feil justert. Det står i bruksanvisningen hvordan man skal justere den.

OK. Jeg har ikke brukt en sånn noe særlig, har bare lånt en noen få ganger for mange år siden. Men da er den jo perfekt. :- )

Annonse

Gjest nei takkk...........

Jeg hadde blitt fornærmet hvis mannen min ga meg en kjøkkenmaskin i gave. Det blir altfor upersonlig. Spar penger istedet, og kjøp noe billigere som er mer personlig. Når du en dag har råd kan du heller kjøpe en kjøkkemaskin til dere i felleskap.

Jeg hadde blitt fornærmet hvis mannen min ga meg en kjøkkenmaskin i gave. Det blir altfor upersonlig. Spar penger istedet, og kjøp noe billigere som er mer personlig. Når du en dag har råd kan du heller kjøpe en kjøkkemaskin til dere i felleskap.

Det er kanskje annerledes når hun har ønsket seg det lenge? Og kjøkkenmaskiner av den typen er ikke akkurat "standardutstyr", det er mer for de som er glad i å lage mat/bake, som en hobby.

Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn gave, hadde ikke oppfattet det som upersonlig i det hele tatt, men så har jeg sikla på dem i flere år, men ikke tatt meg råd til å kjøpe en.

Den siste er en god maskin, men hvis prisen er viktig trenger du kanskje ikke velge varianten med stål-finish? Den finnes i hvitt også, som sannsynligvis er billigere.

har du kjøpt denne? får vi med alle delene eller må det kjøpes utenom? meg og sambo har avtalt at vi spleiser på en slik siden begge ønsker seg den til jul. så slipper vi å stresse med det :)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e00008dRyf72y?ProductID=8GjD4QFHgDgAAAEOKGpCGhzm&CatalogCategoryID=gbrD4QFH2GAAAAEOGeI03xiL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...