Gå til innhold

Delikat rengjøring ;p


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Joda, detta har eg utsatt ei stund så eg vet eg bør ta det så fort som mulig. (men det er en drittjobb, som er lett å utsette...)

Men eg tror det er "umulig" å få bort det vannet som står opp i hulllet, for sist eg renska så var det reint som gull, men vannmengden sank ikkje den hodt seg stabil.

Noen med samme "problem" ?

Gi deg du da! Vannet _skal_ stå i sluket! Det er en vannlås der, slik som under vasken, hvordan tror du det hadde stinket på badet ditt om det hadde vært åpent helt ned i kloakken?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi deg du da! Vannet _skal_ stå i sluket! Det er en vannlås der, slik som under vasken, hvordan tror du det hadde stinket på badet ditt om det hadde vært åpent helt ned i kloakken?!

Eg vet det! (no)

Hadde nemlig misstanke om det, så eg ringte (før du skreiv innlegg) til en rørlegger og han sa det samme som du.

Så nå har eg gått til innkjøp av Plumbo Heavy Gel (ny type), oppvaskhanskene er lagt frem, så nå er det bare å sette seg godt tilrette og vente på motivasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Joda, detta har eg utsatt ei stund så eg vet eg bør ta det så fort som mulig. (men det er en drittjobb, som er lett å utsette...)

Men eg tror det er "umulig" å få bort det vannet som står opp i hulllet, for sist eg renska så var det reint som gull, men vannmengden sank ikkje den hodt seg stabil.

Noen med samme "problem" ?

Det er visst helt vanlig med vann oppover i sluket i følge kjæresten min :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst helt vanlig med vann oppover i sluket i følge kjæresten min :o)

Takk for tips.

Men det har eg fått avklart med en rørlegger nå (+Lillemus).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vet det! (no)

Hadde nemlig misstanke om det, så eg ringte (før du skreiv innlegg) til en rørlegger og han sa det samme som du.

Så nå har eg gått til innkjøp av Plumbo Heavy Gel (ny type), oppvaskhanskene er lagt frem, så nå er det bare å sette seg godt tilrette og vente på motivasjonen!

Neineinei. Ikke plumbo - det er da ikke helt tett?! Klorin vil gjøre susen, salmiakk også - bruk det du har i huset og få det unna! *motivere og kjefte deg i gang*

Det er vel ikke du som er formann i utsettelseskomitèen? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isflaket

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196884456' post='3740327]

Neineinei. Ikke plumbo - det er da ikke helt tett?! Klorin vil gjøre susen, salmiakk også - bruk det du har i huset og få det unna! *motivere og kjefte deg i gang*

Det er vel ikke du som er formann i utsettelseskomitèen? ;o)

For all del, IKKE bland klorin og salmiakk!! Det dannes da en gass som er umulig å puste i!! Les på flaskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, IKKE bland klorin og salmiakk!! Det dannes da en gass som er umulig å puste i!! Les på flaskene.

Nei, det er enten eller - ikke sammen. Barnelærdom det, dah ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg prøvd en gang, og det kjennes ut som om lungene klapper sammen. Ikke verd å prøve for noen:-)

Greit det.:)

Den gamle Plumbo`en (pulver) er jo helt grusom den og når den blir blanda med vann, kan ikkje åpne vinduer på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Greit det.:)

Den gamle Plumbo`en (pulver) er jo helt grusom den og når den blir blanda med vann, kan ikkje åpne vinduer på badet.

Den nye typen lukter ikke like vondt:-) Lykke til med jobben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye typen lukter ikke like vondt:-) Lykke til med jobben:-)

Sønnen min redda meg i siste liten, nå ville han at eg skulle høre han i forberedelser til en prøve på skolen i morra.

Så eg må nok _desverre_ utsette jobben noen dager, og i morra reiser eg på kurs/konferanse med arbeidskollegaer.

Eg som hadde gleda meg sånn...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...