Gå til innhold

overspising

Gjest jente ki.m.  23

Anbefalte innlegg

Gjest jente ki.m.  23

jeg er 169 høy og 59 kg. 23år. jeg har gått på reductil i 5mnd nå. for å prøve å slutte å overspise. etter overspisingen faster jeg for å ta av det jeg la meg under spisingen. jeg kan gå i 2 uker uten å spise. kommer helt ann på. føler ikke reductil har hjulpet meg noenting uten om at jeg har mer energi nå enn før. legen min gjør ikke så mye mer,skriver bare ut ny resept. tenker på mat 24 timer i døgnet!! ønske mitt er å bli tynn,og spise sunt. det er så slitsomt å leve på denne måten. føler jeg ikke kommer noen vei. vil noen gi meg noen råd? er redd for å slutte på tab.da vil overspisingen ta helt av.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes vekt/høyde passer bra sammen, så skjønner ikke hvorfor legen skrev ut reductil i utgangspunktet? Synes heller h*n burde ha skrevet en henvising til psykolog.

For..er det maten som er hovedproblemet, eller prøver du løse andre (kanskje ubevisste) problemer med mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente ki.m. 23

Synes vekt/høyde passer bra sammen, så skjønner ikke hvorfor legen skrev ut reductil i utgangspunktet? Synes heller h*n burde ha skrevet en henvising til psykolog.

For..er det maten som er hovedproblemet, eller prøver du løse andre (kanskje ubevisste) problemer med mat?

takk for at du tok deg tid til å svare meg.

prøver nok å fordøye problemer med mat. men vet ikke hvilke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du tok deg tid til å svare meg.

prøver nok å fordøye problemer med mat. men vet ikke hvilke......

kan det være uro? Blir du roligere av å spise?

Når jeg spiser og overspiser, så kobler jeg ut tankene, så spisingen gir meg en pause på en måte.

Tror de vanligste grunnene bak overspising er uro og mye tanker, men hva som ligger bak der igjen er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...