Gå til innhold

Er han utro?

Gjest klikker snart

Anbefalte innlegg

Gjest klikker snart
Skrevet

Akkurat no har jeg det jævli for at jeg mistenker mannen for å være utro.For noen uker siden fant jeg en del svarte,lnage hår på stuen vår.Vi er begge lyse og jeg hadde støvsuget dagen før og vi hadde ikke besøk.Tenkte ikke mere over før i dag.Mannen min hadde fri fra jobb i dag og igjen fant jeg en god del svarte.lange hår på stuen og på badet.Jeg vasket alle gulv i går og vi hat jobber mye og har ikke hatt besøk på noen måneder.Jeg spurte han om det men han nektet.Han har vært på vedlig mye "møter" i det siste så jeg begynner å lure.Vi har det bra sammens og har ikke merket noen ting med han.Har sex 4-5 ganger i uken og han er den samme der også.Hva bør jeg gjøre?

Gjest Angela25
Skrevet

Skjoenner godt at du tror det...*troesteklem*

Enn aa spoer han rett ut?

Toerr du ikke? Neste gang han har moete, spoer du bare saann tilfeldigvis hvor han har moete, eller hvem han skal paa moete sammen med....Eller sjekk mobilen hans...

Gjest Angela25
Skrevet

Skjoenner godt at du tror det...*troesteklem*

Enn aa spoer han rett ut?

Toerr du ikke? Neste gang han har moete, spoer du bare saann tilfeldigvis hvor han har moete, eller hvem han skal paa moete sammen med....Eller sjekk mobilen hans...

Glemte aa si at hvis du spoer han hvor han har moete, og han svarer, saa foelg etter han...

Gjest håper alt er sånn det skal!
Skrevet

jeg ville tatt meg en prat med han, si at du føler at det er noe muffins. hvis han blånekter og du fortsatt mistenker ville jeg vært så frekk at jeg hadde spionert (sakt at jeg gikk ut og så ville jeg funnet meg et sted å følge med.) veldig tåpelig og frekt, men kanskje eneste løsning for å få svar?

Gjest klikker snart
Skrevet

Som Angela sier, sjekk mobilen hans!

Har gjordt det men han har slettet alle meldinger og samtale listen

Skrevet

Har gjordt det men han har slettet alle meldinger og samtale listen

Sjekk igjen og igjen, hvis han har noe å skjule kommer det nok frem for en dag. Det er ikke helt vanlig å slette alle meldinger og alle anrop både inn og ut. Lykke til (-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...