org Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg drikker så og si aldri cola lenger. Var avhengig før, men sluttet i juni i 2006. Men nå er jeg hekta på iskaffe. Sånne små Cappucino-greier - helt fantastisk godt! Er det veldig usunt? 0 Siter
Flaxseed Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Usunt og usunt Fru Blom, men sukker inneholder det. 0 Siter
flowy Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det kommer helt an på. Det er ganske mange kalorier i det og det inneholder en del mettet fett og sukker også. Men også noen vitaminer i og med at den er laget med melk. Jeg tror at det er omtrent samme kaloriinnhold i en iskaffe som i en 0,33 liter cola. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Spørs jo hvor ofte du drikker det, det:) 0 Siter
mag87 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Usunt og usunt Fru Blom, men sukker inneholder det. Jeg drikker selv mye iskaffe, og syntes det er farlig godt men det er mye mettet fett og sukker i det som jeg vet at jeg ikke trenger mye av. Det er også veldig mye melk i det, så den er hvertfall rik på kalsium og proteiner av høy kvalitet! Så jeg vil vel si at så lenge man drikker det i en begrenset mengde så kan det ikke være veldig usunt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.