Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var trist å høre... Dette er nok en av de verste beskjedene et menneske kan få..... Spesielt tøft er det for deg som er så langt borte akkurat nå.

*klem*

Skrevet

''Liket endrer seg imidlertig ettersom dagene går, så din far er nok mer lik seg selv de første døgnene.''

Jeg har bare gode erfaringer med å se avdøde familiemedlemmer i kisten, selv på selve begravelsesdagen ca en uke etter dødsfallet. Jeg synes de så ut som om de sov, bortsett fra at de var veldig bleke.

Og særlig dersom avdøde hadde vært alvorlig syke, synes jeg de nesten ble mer 'lik seg selv' i kisten enn den siste tiden før de døde, for da var ansiktene fordreid av smerte og slit.

Det var derfor godt å se et fredfullt ansikt som lignet på avdøde uten smertene.

Samme erfaring har jeg... Det var godt å se både besteforeldrene mine og fetteren min etter at de var døde. Fikk på en måte en "bekreftelse" på at det virkelig var sant at de ikke var mer.....

Skrevet

uff stakkars deg. har ikke så mye å si for vet hverken hvordan det føles eller hvordan man skal takle slikt. men skal tenke på deg, masse..

Gjest Klaudia
Skrevet

Vet hvordan du har det. Mistet faren min helt brått av hjertestans en uke før jul for 4 år siden. Jeg bodde ikke så langt fra ham, men kjente mye på det at jeg ikke hadde besøkt ham på en stund den siste tiden før han døde...Kjenner fortsatt på sorgen. Ikke minst rundt juletider. Det føles fortsatt som om noen mangler rundt julebordet på julaften...

Gjest rullekanin
Skrevet

Sender deg varme tanker! Jeg vet hvordan du har det..

Skrevet

Takker for all støtten i denne vonde tiden..

Har sittet konstant i telefonen til og fra Norge.. ambulanse, fastlege, patolog, familie, begravelsesbyrå etc......

Det er avtalt syning i morgen kl 14.00. ejg gruer meg veldig.. har jo sett døde mennesker før, men det er jo anderledes med sin egen far på 63 år..

Det som er så vondt å tenke på var at han ringte ambulansen pga at han fikk pusteproblemer.... han må ha hatt vondt.. så var han alene.,. han må jo ha vært redd også.. Og oppe i det hele så hadde han brekt ankelen tirsdags kveld... jeg tenker på blodpropp??? siden vi ikke vet dødsårsaken så er det så mange spm som svirrer rundt i hodet....

takk for all støtte..

Kondolerer.....

Han har nok fått blodpropp i beinet, ja, som har løsnet og gått til hjertet...det er ganske stor sannsynlighet for blodpropp etter operasjoner og beinbrudd og slikt, men synes sykehuset kan gjøre folk mer opmerksomme på dette og følge det opp i større grad enn det som gjøres idag.

En i familien ble bitt av huggorm, og hadde så vondt at han ble innlagt på 3 forskjellige sykehus før de fant ut at han hadde fått blodpropp i det benet han ble bitt. Så han måtte gå på blodfortynnende i et halvt år etterpå.....

Skrevet

Tenker på deg og dine...

Mistet min far i jula for noen år siden,så vet hva du snakker om..

Tøff tid dere skal gjennom.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...