Gå til innhold

Når mor har "2 kull" med barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller kle dem nakne og legge dem på et sauskinn, sammen med babylillebroren? ;-)

Du er fæl *LOL*

Skrevet

Av og til syns jeg folk her er vel raske til å slenge fra seg kommentarer.

Er det ingen som hører at her er det en som er ganske trist og sår og lei seg? Og antakelig har grunn til det?

Snille, søter "bare lurer asså?: her fikk du mange dumme svar.

Jeg tror at den moren ikke tenker seg om så mye. Men hun er helt sikkert utrolig glad i de to store barna sine, også. Som ung aner man bare ikke hvor ubetenksomme voksne kan være.

Stor klem fra

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er rart. Det er ikke normalt å sende ut julekort med bilder av de voksne barna sine. Nå sier du ingenting om alderen på de to minste barna, men jeg antar at de ikke er så gamle at det er naturlig at de selv kjøper julegaver. De to eldste er jo voksne (så vidt jeg forstår). Jeg synes det ville tatt seg ut om moren min fortsatt kjøpte julegave til folk fra meg. Det er jeg stor nok til selv.

Skrevet

'' Men jeg synes ikke det er naturlig for henne å gi bort bilde av barnet som ikke bor hos henne heller jeg da, selv om det ikke er så gammelt. Enten alle barna, eller mest naturlig, de barna hun bor med.''

Hvis hun gjorde forskjell på de to yngste barna, så hadde jeg reagert mye mer. Tenk så sårt det ville være for det barnet hennes som er lite at moren ikke ga bilde av det, bare fordi det bor hos pappaen?

Å skille på barn ut i fra alder er ikke så merkelig.

Er du et av barna hennes fra første "kull" som er misunnelig på småsøsknene dine?

''Hvis hun gjorde forskjell på de to yngste barna, så hadde jeg reagert mye mer. Tenk så sårt det ville være for det barnet hennes som er lite at moren ikke ga bilde av det, bare fordi det bor hos pappaen?''

Enig!

Skrevet

Store barn ordner vel pakker selv. Småbarn gjør vel oftest ikke det. Men det kommer jo an på alder på de store barna.

Skrevet

På gavene vi får hos oss på julaften står som regel enten navnene på alle barna i familien (selv om mange av de eldste er over 20 år) eller kun foreldrene.. Er enig at det kanskje er litt rart, ja, hvertfall siden noen barn er inkludert og ikke alle. Men det er ikke sånn at de gavene dette gjelder kun er til noen de andre barna ikke har et sånt forhold til, da? For da går det jo an å skjønne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...