ban1977 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg bestilte en sånn dispenser eller hva det heter gratis, tenkte bare å se siden det var gratis men den var jo helt ok. Er det teit å ha sånn på kjøkkenet hjemme? Har de eventuelt papir til den i vanlige butikker? Pris? 0 Siter
org Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Vi har en sånn, og den er helt grei å ha på kjøkkenet, synes jeg. Papiret kjøpes på alle dagligvarebutikkene. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Vi har en Torky dispenser på kjøkkenet. Jeg synes det er utrolig praktisk, så varer jo papirrullen så lenge. Det er 100 m papir på den. Jeg har begynt å kjøpe et annet merke papir til den. Det heter Skona og jeg finner det på Ica. Skona er langt rimeligere enn Torky. Kvaliteten på papiret er omtrent den samme. Torky koster ca 32 kr for en rull. Skona koster endel mindre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Nå koster ikke dispenseren mer enn 20,- eller noe sånt på Obs! vel? ) Den gjorde det før i alle fall. Er ikke sikker på om alle dagligvarebutikker har papiret, men de større har det nok. 0 Siter
ban1977 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Vi har en Torky dispenser på kjøkkenet. Jeg synes det er utrolig praktisk, så varer jo papirrullen så lenge. Det er 100 m papir på den. Jeg har begynt å kjøpe et annet merke papir til den. Det heter Skona og jeg finner det på Ica. Skona er langt rimeligere enn Torky. Kvaliteten på papiret er omtrent den samme. Torky koster ca 32 kr for en rull. Skona koster endel mindre. Takk for tipset, sjeker Ica i morgen 0 Siter
ban1977 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Nå koster ikke dispenseren mer enn 20,- eller noe sånt på Obs! vel? ) Den gjorde det før i alle fall. Er ikke sikker på om alle dagligvarebutikker har papiret, men de større har det nok. Joda, trodde ikke jeg hadde gjort ett kupp for å si det sånn. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Har festet en dispenser åp innsiden av langskapet, så jeg slipper å se på den. Ganske fornøyd med det, egentlig ;-) Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-) 0 Siter
ban1977 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Har festet en dispenser åp innsiden av langskapet, så jeg slipper å se på den. Ganske fornøyd med det, egentlig ;-) Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-) Jeg får ha en til nesepuss og grøt og en til vannsøl Forbinder den mest med sånn man tørker hendene med på do, derfor jeg lurte på om det var litt rart å ha på kjøkkenet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg får ha en til nesepuss og grøt og en til vannsøl Forbinder den mest med sånn man tørker hendene med på do, derfor jeg lurte på om det var litt rart å ha på kjøkkenet. Det er nok ganske vanlig å ha på kjøkkenet. Og papiret er billig. :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Har festet en dispenser åp innsiden av langskapet, så jeg slipper å se på den. Ganske fornøyd med det, egentlig ;-) Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-) ''Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-)'' Skriver under på denne. Vi buker det mest til å tørke vaska hender, vannsøl, melkesøl osv. Snørrneser skal ha Kleenex balsam har jeg lært av Åsemor. 0 Siter
trultis Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg får ha en til nesepuss og grøt og en til vannsøl Forbinder den mest med sånn man tørker hendene med på do, derfor jeg lurte på om det var litt rart å ha på kjøkkenet. Jeg har sånn på kjøkkenet 0 Siter
trultis Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Takk for tipset, sjeker Ica i morgen Jeg bruker også Skona-papir, og jeg kjøper det på Rimi. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Vi har det i barnehagen, koster 38,- for to om jeg ikke husker helt feil. Men på Maximat i Strømstad koster de 24 eller noe, mao mye billigere. Og ja, jeg handler stort - så det lønner seg å finne det billigste og hamstre litt 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Du kan bruke papir fra First Price til cirka halve prisen. Finnes bl a på Kiwi. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvordan ser den ut, holderen altså? (Ja, jeg har google den.) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvordan ser den ut, holderen altså? (Ja, jeg har google den.) http://www.svenskform.se/bilder/svenskform/02_52_31.jpg TIPS: Du må google _bilde_:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 http://www.svenskform.se/bilder/svenskform/02_52_31.jpg TIPS: Du må google _bilde_:-) Takk! Jeg googlet også bilde. :-) Det kom opp ett hvor det stod "bilde kan ikke vises". 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Takk! Jeg googlet også bilde. :-) Det kom opp ett hvor det stod "bilde kan ikke vises". Hmmmm disse søkeresultatene fikk jeg. Bildet jeg viste var nr 2 fra venstre i rad 2. http://images.google.no/images?hl=nn&q=edet+torky&btnG=Bilets%C3%B8k&gbv=2 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Takk! Jeg googlet også bilde. :-) Det kom opp ett hvor det stod "bilde kan ikke vises". Vi kjøpte nylig en ny, og den er sølvgrå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.