Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en sånn dispenser eller hva det heter gratis, tenkte bare å se siden det var gratis men den var jo helt ok.

Er det teit å ha sånn på kjøkkenet hjemme? Har de eventuelt papir til den i vanlige butikker? Pris?

Skrevet

Vi har en sånn, og den er helt grei å ha på kjøkkenet, synes jeg.

Papiret kjøpes på alle dagligvarebutikkene.

AneM1365380603
Skrevet

Vi har en Torky dispenser på kjøkkenet. Jeg synes det er utrolig praktisk, så varer jo papirrullen så lenge. Det er 100 m papir på den. Jeg har begynt å kjøpe et annet merke papir til den. Det heter Skona og jeg finner det på Ica. Skona er langt rimeligere enn Torky. Kvaliteten på papiret er omtrent den samme. Torky koster ca 32 kr for en rull. Skona koster endel mindre.

Skrevet

Nå koster ikke dispenseren mer enn 20,- eller noe sånt på Obs! vel? :o) Den gjorde det før i alle fall. Er ikke sikker på om alle dagligvarebutikker har papiret, men de større har det nok.

Skrevet

Vi har en Torky dispenser på kjøkkenet. Jeg synes det er utrolig praktisk, så varer jo papirrullen så lenge. Det er 100 m papir på den. Jeg har begynt å kjøpe et annet merke papir til den. Det heter Skona og jeg finner det på Ica. Skona er langt rimeligere enn Torky. Kvaliteten på papiret er omtrent den samme. Torky koster ca 32 kr for en rull. Skona koster endel mindre.

Takk for tipset, sjeker Ica i morgen :)

Skrevet

Nå koster ikke dispenseren mer enn 20,- eller noe sånt på Obs! vel? :o) Den gjorde det før i alle fall. Er ikke sikker på om alle dagligvarebutikker har papiret, men de større har det nok.

Joda, trodde ikke jeg hadde gjort ett kupp for å si det sånn.

Skrevet

Har festet en dispenser åp innsiden av langskapet, så jeg slipper å se på den. Ganske fornøyd med det, egentlig ;-)

Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-)

Skrevet

Har festet en dispenser åp innsiden av langskapet, så jeg slipper å se på den. Ganske fornøyd med det, egentlig ;-)

Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-)

Jeg får ha en til nesepuss og grøt og en til vannsøl ;) Forbinder den mest med sånn man tørker hendene med på do, derfor jeg lurte på om det var litt rart å ha på kjøkkenet.

Skrevet

Jeg får ha en til nesepuss og grøt og en til vannsøl ;) Forbinder den mest med sånn man tørker hendene med på do, derfor jeg lurte på om det var litt rart å ha på kjøkkenet.

Det er nok ganske vanlig å ha på kjøkkenet. Og papiret er billig. :-)

AneM1365380603
Skrevet

''Torky-papiret egner seg best til å tørke vannsøl o.l, grøt i fjeset til ungene blir bare gnidd utover, synes jeg. Og å pusse nesa i det funker også dårlig.. ;-)''

Skriver under på denne. Vi buker det mest til å tørke vaska hender, vannsøl, melkesøl osv. Snørrneser skal ha Kleenex balsam har jeg lært av Åsemor.

Skrevet

Jeg har sånn på kjøkkenet

Skrevet

Takk for tipset, sjeker Ica i morgen :)

Jeg bruker også Skona-papir, og jeg kjøper det på Rimi.

Persille1365381127
Skrevet

Vi har det i barnehagen, koster 38,- for to om jeg ikke husker helt feil. Men på Maximat i Strømstad koster de 24 eller noe, mao mye billigere.

Og ja, jeg handler stort - så det lønner seg å finne det billigste og hamstre litt :)

Skrevet

Du kan bruke papir fra First Price til cirka halve prisen. Finnes bl a på Kiwi.

Skrevet

Hvordan ser den ut, holderen altså? (Ja, jeg har google den.)

AneM1365380603
Skrevet

Takk!

Jeg googlet også bilde. :-) Det kom opp ett hvor det stod "bilde kan ikke vises".

Vi kjøpte nylig en ny, og den er sølvgrå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...