Sofline Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er ganske blank på hva jeg skal ønske meg til jul, og nå har jeg lovet bort en ønskeliste til i morgen. Tips om gode bøker, CDer, spill, nyttige og unyttige ting tas imot med takk. :-) 0 Siter
Flaxseed Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Ønsk deg penger. Unyttige ting vil ingen ha. 0 Siter
Gjest Smoothflaxseed Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Smoothie-blender? Smoothie-blender verdens mest unyttige ting. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Projektorklokke (Clas Ohlson), pannetermometer (kjekt ved feber, kjøpes på apoteket), DVD Simpsons The Movie, CD Britney Spears "Blackout", rosa verktøysett (nice!), Bosch IXO (skrutrekker, kjekt til enhver flatpakke som kommer i hus), redningslykt (must i bilen), Maglite lommelykt, værstasjon, Leatherman, klokke, veske, lommebok, gavekort, spa, vinterjakke, hansker, vin, servise-deler, kakefat, kinobilletter, abonnement på et blad, MasterMind (brettspill), - ja dette var noen forslag... 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Smoothie-blender? Det har jeg ikke, men jeg savner det. Takk for tips! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Ønsk deg penger. Unyttige ting vil ingen ha. Jo, men bare penger er ikke særlig spennende å få. Jeg får alltid penger uansett. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196978664' post='3741913] Projektorklokke (Clas Ohlson), pannetermometer (kjekt ved feber, kjøpes på apoteket), DVD Simpsons The Movie, CD Britney Spears "Blackout", rosa verktøysett (nice!), Bosch IXO (skrutrekker, kjekt til enhver flatpakke som kommer i hus), redningslykt (must i bilen), Maglite lommelykt, værstasjon, Leatherman, klokke, veske, lommebok, gavekort, spa, vinterjakke, hansker, vin, servise-deler, kakefat, kinobilletter, abonnement på et blad, MasterMind (brettspill), - ja dette var noen forslag... Mange gode forslag som kan passe meg der. Takk! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jo, men bare penger er ikke særlig spennende å få. Jeg får alltid penger uansett. Ifølge 9-åringen min er ikke penger noen ordentlig presang. Så selv om alle de andre 15 guttene i bursdagsselskapet kommer med penger i gave så insisterer han på å ha med en ting i gave. ) Han er da som oftest den eneste som kommer i skjorte og slips også. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Ifølge 9-åringen min er ikke penger noen ordentlig presang. Så selv om alle de andre 15 guttene i bursdagsselskapet kommer med penger i gave så insisterer han på å ha med en ting i gave. ) Han er da som oftest den eneste som kommer i skjorte og slips også. Hehe... Du er heldig som slipper en kamp hver gang han skal pynte seg. :-) Jeg liker å få penger jeg, men ikke bare penger. Det må være litt å pakke opp også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hehe... Du er heldig som slipper en kamp hver gang han skal pynte seg. :-) Jeg liker å få penger jeg, men ikke bare penger. Det må være litt å pakke opp også. Jeg prøvde meg en gang vi skulle til morfar i bursdagsselskap - "Kan du ikke bare ta en pen t-skjorte da?" Glem det. Det var bare å finne frem strykejern og strykebrett og stryke hvitskjorta gitt. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Jeg prøvde meg en gang vi skulle til morfar i bursdagsselskap - "Kan du ikke bare ta en pen t-skjorte da?" Glem det. Det var bare å finne frem strykejern og strykebrett og stryke hvitskjorta gitt. ) Han blir nok populær hos damene... :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Millennium-trilogien til Stieg Larsson er god om du ikke har lest dem! Ellers hadde jo Lotte mange gode forslag ) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Millennium-trilogien til Stieg Larsson er god om du ikke har lest dem! Ellers hadde jo Lotte mange gode forslag ) Jeg har ikke lest den. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Men da skal jeg skrive noen ting! Tekopper, "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd, en lydbok (f.eks. "Ansikt til ansikt" av Gunnar Staalesen), cd (f.eks. Complete Clapton, Madonna: Confessions on a dancefloor), skjerf, sengetøy, badeskum, fotoalbum, kinobilletter, genser, "Danselærerens tilbakekomst" av Mankell, kakeform, paiform, smykke, sesong 1 av "70's show" eller "Deadwood", dvd: Blood diamond, eller masse sjokolade! 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Men da skal jeg skrive noen ting! Tekopper, "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd, en lydbok (f.eks. "Ansikt til ansikt" av Gunnar Staalesen), cd (f.eks. Complete Clapton, Madonna: Confessions on a dancefloor), skjerf, sengetøy, badeskum, fotoalbum, kinobilletter, genser, "Danselærerens tilbakekomst" av Mankell, kakeform, paiform, smykke, sesong 1 av "70's show" eller "Deadwood", dvd: Blood diamond, eller masse sjokolade! Takk! Det kan ende med å bli en lang ønskeliste etter hvert... :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Takk! Det kan ende med å bli en lang ønskeliste etter hvert... :-) Så blir det litt å velge i. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Gode kjøkkenkniver, stavmixer, Tivoliradio, teater- eller konsertbilletter, pashminaskjerf, kinogavekort, sånn minibæreveske til iPod, nyeste bøkene til Liza Marklund og Unni Lundell (de ønsker jeg meg, ihvertfall!), CD-gavekort, kokebøker... Var visst det jeg kom på i farta. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Gode kjøkkenkniver, stavmixer, Tivoliradio, teater- eller konsertbilletter, pashminaskjerf, kinogavekort, sånn minibæreveske til iPod, nyeste bøkene til Liza Marklund og Unni Lundell (de ønsker jeg meg, ihvertfall!), CD-gavekort, kokebøker... Var visst det jeg kom på i farta. Takk for tips! Med andres ønsker kommer jeg gjerne på hva jeg ønsker meg selv. :-) 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg prøvde meg en gang vi skulle til morfar i bursdagsselskap - "Kan du ikke bare ta en pen t-skjorte da?" Glem det. Det var bare å finne frem strykejern og strykebrett og stryke hvitskjorta gitt. ) Så kjekt! Minsten her i huset hadde birsdag for noen uker siden. Jeg kledde ham i skjorte og en fin fløyelsbukse. Han fikk også litt styling gel i håret og var riktig så fin. Jeg ble litt satt ut da denene etter den andre kom i bursdag i helt vanlige klær. Det var ikke en litt fin dongeri bukse engang... Men slitte og skitne!? Tykke store stygge gensere hadde de også. Jentene kom i flotte kjoler så disse guttene stod virkelig ikke i stil. Hvorfor pynter ikke barna seg når de skal i bursdag?? Dette var en 5 års bursdag... Saken stiller seg litt annerledes når de blir eldre, da skal man ha på kule klær. Men selv ikke storebror får gå i slitte domgeribukser i bursdag.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.