Gjest pærebrus875 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Og det synes du er greit sagt? Hva jølsen enn er, så er det ikke berettiget direkte ondskap fra din side! har du virkelig ikke fått med deg Jølsen? Ifølge webmaster er det logget 50 nick eller noe på samme IP-addresse, altså samme pc.. og han svarer søppel på mye, han har noen seriøse svar også, men er best tullball og slikt man forventer fra en 13åring. Så jeg synes man kan godt skrive det der, for noe hjelp trenger fyren (også andre som driver på slik) for å sitte på forum og skrive bare søppel hele dagen hjelper ingen. Gjør det bare utrivelig at man skriver noe seriøst og får bare teite spørsmål og svar tilbake. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Og det synes du er greit sagt? Hva jølsen enn er, så er det ikke berettiget direkte ondskap fra din side! Denne Jølsen skriver hva faen han vil, tydeligvis. Når han opererer fritt under 50 forskjellige nick, så er ikke DOL det samme som det en gang var. H*n forsurer hele forumet, og jeg føler meg berettiget til å ytre min mening om det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 har du virkelig ikke fått med deg Jølsen? Ifølge webmaster er det logget 50 nick eller noe på samme IP-addresse, altså samme pc.. og han svarer søppel på mye, han har noen seriøse svar også, men er best tullball og slikt man forventer fra en 13åring. Så jeg synes man kan godt skrive det der, for noe hjelp trenger fyren (også andre som driver på slik) for å sitte på forum og skrive bare søppel hele dagen hjelper ingen. Gjør det bare utrivelig at man skriver noe seriøst og får bare teite spørsmål og svar tilbake. Joda, jeg har fått med meg hele pakka. Men jeg bryr meg om det jeg vil, ikke hva "hopen" her vil. Så du kan spare din sensasjonshunger til noen andre, som sikkert vil høre.... Psyke mennesker fortjener også hjelp. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197052706' post='3742785] Denne Jølsen skriver hva faen han vil, tydeligvis. Når han opererer fritt under 50 forskjellige nick, så er ikke DOL det samme som det en gang var. H*n forsurer hele forumet, og jeg føler meg berettiget til å ytre min mening om det. Og det gjorde du! Har man 50 forskjellige nick, er man en syk person... Og psyke personer trenger hjelp. Eller? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Joda, jeg har fått med meg hele pakka. Men jeg bryr meg om det jeg vil, ikke hva "hopen" her vil. Så du kan spare din sensasjonshunger til noen andre, som sikkert vil høre.... Psyke mennesker fortjener også hjelp. Man får ikke hjelp av å forstyrre folk på et forum. Og er han psykisk syk og prøver å finne venner, så burde han vel etterhvert skjønt at å "plage" folk aldri har fungert. Og man har da et hjelpesystem utenfor DOL-forumet.. han kan søke hjelp der, og ikke mase seg ihjel her inne. Jeg har ikke vært negativ til jølsen før, blitt ganske lei av svarene men ikke hengt meg så mye opp i det. Så ser jeg at webmaster har bekreftet at jølsen og da 49 andre nick kommer fra samme pc, og da blir jeg kraftig irritert. Det er så unødvending. Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik. Og jeg kan spare sensasjonhungeren min? Jeg bare skrev til deg at om du ikke har fått det med deg, så ER jølsen bekreftet plagsom og ingen man burde "beskytte". Han kan søke hjelp om han vil det, men å plage forumbrukere vil ikke få ham fram i livet.. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Og det gjorde du! Har man 50 forskjellige nick, er man en syk person... Og psyke personer trenger hjelp. Eller? Og du mener at vi her på forumet er i stand til "å hjelpe Jølsen"? Vel jeg tror ikke på julenissen lengre. Her må det nok hardere skyts til, desverre. Synd at DOL blir rasert på denne måten. Derfor ønsker jeg dette i julegave til brukerne av DOL. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Man får ikke hjelp av å forstyrre folk på et forum. Og er han psykisk syk og prøver å finne venner, så burde han vel etterhvert skjønt at å "plage" folk aldri har fungert. Og man har da et hjelpesystem utenfor DOL-forumet.. han kan søke hjelp der, og ikke mase seg ihjel her inne. Jeg har ikke vært negativ til jølsen før, blitt ganske lei av svarene men ikke hengt meg så mye opp i det. Så ser jeg at webmaster har bekreftet at jølsen og da 49 andre nick kommer fra samme pc, og da blir jeg kraftig irritert. Det er så unødvending. Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik. Og jeg kan spare sensasjonhungeren min? Jeg bare skrev til deg at om du ikke har fått det med deg, så ER jølsen bekreftet plagsom og ingen man burde "beskytte". Han kan søke hjelp om han vil det, men å plage forumbrukere vil ikke få ham fram i livet.. ''Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik.'' Det kan du faktisk ikke bedømme. Og det var NHD som opplyste om 50 nick, ikke webmaster. Vil tro "ekstremt umoden og neppe forbi puberteten" er en diagnose i seg selv. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197053273' post='3742794] Og du mener at vi her på forumet er i stand til "å hjelpe Jølsen"? Vel jeg tror ikke på julenissen lengre. Her må det nok hardere skyts til, desverre. Synd at DOL blir rasert på denne måten. Derfor ønsker jeg dette i julegave til brukerne av DOL. God jul til deg òg! Kjekt å utelate de som ikke passer inn hos deg, ikke sant? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 God jul til deg òg! Kjekt å utelate de som ikke passer inn hos deg, ikke sant? Ja, jeg synes IP-adressen skulle vært sperret. God jul har jeg ennå ikke ønsket deg ;p 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Man får ikke hjelp av å forstyrre folk på et forum. Og er han psykisk syk og prøver å finne venner, så burde han vel etterhvert skjønt at å "plage" folk aldri har fungert. Og man har da et hjelpesystem utenfor DOL-forumet.. han kan søke hjelp der, og ikke mase seg ihjel her inne. Jeg har ikke vært negativ til jølsen før, blitt ganske lei av svarene men ikke hengt meg så mye opp i det. Så ser jeg at webmaster har bekreftet at jølsen og da 49 andre nick kommer fra samme pc, og da blir jeg kraftig irritert. Det er så unødvending. Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik. Og jeg kan spare sensasjonhungeren min? Jeg bare skrev til deg at om du ikke har fått det med deg, så ER jølsen bekreftet plagsom og ingen man burde "beskytte". Han kan søke hjelp om han vil det, men å plage forumbrukere vil ikke få ham fram i livet.. Enig. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 ''Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik.'' Det kan du faktisk ikke bedømme. Og det var NHD som opplyste om 50 nick, ikke webmaster. Vil tro "ekstremt umoden og neppe forbi puberteten" er en diagnose i seg selv. Så du tror ikke at NHD innehar en webmasterfunksjon.... Merkelig at han da har oversikten *ler* Om du tror at vi på DOL hjelper Jølsen... Synes pærebrus875 skrev dette veldig bra. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197051734' post='3742772] Jeg kom en bra DOL-julegave; at Jølsen (inkludert individets 50 andre nick), medisinerer det lille som finnes under topplokket, slik at trivselen stiger i takt med at vi nærmer oss et nytt år og nye muligheter. Jeg slenger meg på det ønsket... :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197052706' post='3742785] Denne Jølsen skriver hva faen han vil, tydeligvis. Når han opererer fritt under 50 forskjellige nick, så er ikke DOL det samme som det en gang var. H*n forsurer hele forumet, og jeg føler meg berettiget til å ytre min mening om det. Det er ikke så viktig for meg hva som har blitt sagt om det, men jeg har ikke brukt femti nick på DOL. Som sagt før, det hadde jeg aldri giddet :-) Men takk for oppmerksomheten :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 har du virkelig ikke fått med deg Jølsen? Ifølge webmaster er det logget 50 nick eller noe på samme IP-addresse, altså samme pc.. og han svarer søppel på mye, han har noen seriøse svar også, men er best tullball og slikt man forventer fra en 13åring. Så jeg synes man kan godt skrive det der, for noe hjelp trenger fyren (også andre som driver på slik) for å sitte på forum og skrive bare søppel hele dagen hjelper ingen. Gjør det bare utrivelig at man skriver noe seriøst og får bare teite spørsmål og svar tilbake. Du skriver: ''for å sitte på forum og skrive bare søppel hele dagen hjelper ingen'' Det er kanskje du som sitter på nettet hele dagen, som har tid til å bry deg med alt mulig rart. Jeg sitter veldig lite på nettet om dagen, da jeg har en viktig jobb å ta hand om, særlig før jul. Noen av oss har annet å bedrive tiden med også :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Man får ikke hjelp av å forstyrre folk på et forum. Og er han psykisk syk og prøver å finne venner, så burde han vel etterhvert skjønt at å "plage" folk aldri har fungert. Og man har da et hjelpesystem utenfor DOL-forumet.. han kan søke hjelp der, og ikke mase seg ihjel her inne. Jeg har ikke vært negativ til jølsen før, blitt ganske lei av svarene men ikke hengt meg så mye opp i det. Så ser jeg at webmaster har bekreftet at jølsen og da 49 andre nick kommer fra samme pc, og da blir jeg kraftig irritert. Det er så unødvending. Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik. Og jeg kan spare sensasjonhungeren min? Jeg bare skrev til deg at om du ikke har fått det med deg, så ER jølsen bekreftet plagsom og ingen man burde "beskytte". Han kan søke hjelp om han vil det, men å plage forumbrukere vil ikke få ham fram i livet.. ''Så ser jeg at webmaster har bekreftet at jølsen og da 49 andre nick kommer fra samme pc, og da blir jeg kraftig irritert.'' Det er samme for meg hvor disse nickene eventuelt kommer fra, jeg har ikke brukt så mange nick her inne. Det er tydeligvis ikke så mange her inne som er kjent med IP, hvordan man kan manipulere dette og at det faktisk går an å være flere brukere om en PC. Oi! Var det sånn det var? Jøss! 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ''Jeg tror uansett ikke jølsen er psykisk syk. Jeg tror han bare er ekstremt umoden og neppe forbi puberteten ennå. Stort sett de i den aldersgruppa som søpler til forum slik.'' Det kan du faktisk ikke bedømme. Og det var NHD som opplyste om 50 nick, ikke webmaster. Vil tro "ekstremt umoden og neppe forbi puberteten" er en diagnose i seg selv. Ikke bry deg noe om noe av dette, det er bare latterlig og slitsomt. Tenk heller på noe hyggelig, nå er det helg og du har forhåpentligvis fri. Jeg skal snart shine hjemmet og kanskje henge opp litt lys. Men som sagt, ikke bry deg om hva folk her inne skriver, det har absolutt ingen verdi når alt kommer til stykket :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jo, men bare penger er ikke særlig spennende å få. Jeg får alltid penger uansett. ''Jeg får alltid penger uansett.'' Prisløst. 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Og en riktig god jul til deg og dine! ''Og en riktig god jul til deg og dine!'' Ha.ha...Mener du god jul til Jølsen & de 49 andre, eller personen bak nicket "Jølsen" med familie? Ps! Eg har sansen for Jølsen, bare så det er sagt. Mvh 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 har du virkelig ikke fått med deg Jølsen? Ifølge webmaster er det logget 50 nick eller noe på samme IP-addresse, altså samme pc.. og han svarer søppel på mye, han har noen seriøse svar også, men er best tullball og slikt man forventer fra en 13åring. Så jeg synes man kan godt skrive det der, for noe hjelp trenger fyren (også andre som driver på slik) for å sitte på forum og skrive bare søppel hele dagen hjelper ingen. Gjør det bare utrivelig at man skriver noe seriøst og får bare teite spørsmål og svar tilbake. Joda, jeg har fått med meg alt om Jølsen, men jeg skriver likevel... Det hender jo at det kommer noe vettig også! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197054098' post='3742816] Så du tror ikke at NHD innehar en webmasterfunksjon.... Merkelig at han da har oversikten *ler* Om du tror at vi på DOL hjelper Jølsen... Synes pærebrus875 skrev dette veldig bra. ''Og det var NHD som opplyste om 50 nick, ikke webmaster.'' Jeg tror jo at NHD vet...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.