mariaflyfly Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197051734' post='3742772] Jeg kom en bra DOL-julegave; at Jølsen (inkludert individets 50 andre nick), medisinerer det lille som finnes under topplokket, slik at trivselen stiger i takt med at vi nærmer oss et nytt år og nye muligheter. *flirer godt og lenge* 0 Siter
Gjest Juletizzen! Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197052706' post='3742785] Denne Jølsen skriver hva faen han vil, tydeligvis. Når han opererer fritt under 50 forskjellige nick, så er ikke DOL det samme som det en gang var. H*n forsurer hele forumet, og jeg føler meg berettiget til å ytre min mening om det. ''Denne Jølsen skriver hva faen han vil, tydeligvis. Når han opererer fritt under 50 forskjellige nick, så er ikke DOL det samme som det en gang var. H*n forsurer hele forumet, og jeg føler meg berettiget til å ytre min mening om det.'' Da er alt ved det gode gamle, ser jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.