Gjest jaaada, fjortis! Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Skal til frisøren og har lite lyst til å si at jeg vil ha sånn frisyre som Eva Longoria eller Jessica Simpson. Syns rett og slet det er flaut....men hvordan i huleste forklarer man den sveisen? Noe oppklippet foran og bak...med glamorøse tunge lokker som lang lugg...bla bla bla? Huff... 0 Siter
Flaxseed Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Frisøren er den som er flinkest til å vurdere hva slags hårsveis du bør ha. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Ta med bilde, og si at det er sånn frisyre du vil ha. Da trenger du ikke nevne navnene på skuespillerne, du kan til og med late som du ikke vet hvem de er, om du syns det er pinlig. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke noe aa vaere flau over det!:-) Oensker meg slik jeg ogsaa, og skal til frisoeren for aa faa hairextensions,hehe....:-) Man maa jo vare fin til jul;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Frisøren er den som er flinkest til å vurdere hva slags hårsveis du bør ha. Ehh.. Skal ikke gå ut i fra det assa.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Frisøren er den som er flinkest til å vurdere hva slags hårsveis du bør ha. Det er bare tull. Har sett haugevis med elendige frisører som liksom skal ha så god peiling bare fordi de har "kompetanse". Det er sunn fornuft eget syn som vet hva slags frisyre som passer best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.