cathlin Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg må finne på noe å gjøre. Vet ikke helt hva ennå. Tror kanskje jeg skal bake julekaker. Hva med dere? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 I kveld blir det Idol og pizza. I morgen og på søndag håper jeg å ha litt mer energi enn jeg har i dag. Da skal jeg i såfall bake litt med ungene. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 I kveld skal jeg på jobb, og så er det hjem til tv. I morgen skal jeg noe med ungene om dagen, og ellers skal jeg rydde, slappe av, kanskje bake kokusmakroner, trene litt på søndag, og få klar julekortene. 0 Siter
H@yley Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Tja - Idol og klesvask i kveld. Kortskriving og håndball i helga! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Minst mulig :-). Men med to små barn er det ikke lite som utgjør "minst mulig": Må i hvertfall få til litt julegaveshopping, skal på en juletretenning i nabolaget, skal i et 40-årslag, barna skal i et bursdagsselskap, jeg må bake lussekatter og helst også pepperkaker, dessuten skal vi bort i middag søndag. Puh! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Siden dette er siste helga før julehelga at jeg har ungene hos meg (skal ha dem noen hverdager da) så blir det mye førjulskos. ) I kveld skal vi selvsagt se Idol og senere i helga skal vi bake hvite kakemenn og halvmåner, vi skal vel gjøre ferdig noen julegaver og pakke inn dem, lage borkort til julemiddagsbordet hadde jeg tenkt - og så får vi forhåpentligvis tid til å se litt på noen julefilmer jeg har lånt. ) Ingen store og stressende planer med andre ord, bare kooooos.... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Tilstelning i barnehagen i kveld, bursdag for ett barn i morgen, sende julegaver, bake 2-3 slag, rydde, vaske og pynte litt - kort sagt, nesten ingenting... Faktisk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg får besøk av kjæresten min. 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Idol & tacos som vanlig i kveld, i morgen julebord, søndag flate helt ut...;-) 0 Siter
Gjest Simira Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 I kveld blir det Idol og pizza. I morgen og på søndag håper jeg å ha litt mer energi enn jeg har i dag. Da skal jeg i såfall bake litt med ungene. Jeg skal trene på å være glad og rolig aleine. Jeg skal ikke bry meg om hva andre gjør, for jeg veit at jeg har det godt med meg sjøl når jeg virkelig vil, og det vil jeg nå. Jeg planlegger julaften (som jeg har sloss for å slippe å ha med familie, som vil hjelpe). Jeg skal ha hvit duk på det lille bordet foran tv, jeg skal kjøpe inn litt av alt det jeg syns er godt. Jeg skal drikke øl og akevitt og se dem synge jula inn. Jeg skal prise meg lykkelig over at livet er mitt eget, og kanskje skal jeg en gang på nyåret se etter om det fins andre der ute - enn dem jeg nå har sluppet unna. Jeg gleder meg (forsiktig) til jul. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Blir sofagliieng og idol i kveld, etter middag på Mc Donalds faktisk! Ikke vært der på det jeg kan huske.. Skal på førjulsfest med poden i morgen, juleverksted og greier.. Bli koselig. På søndag får jeg en venninne på frokostbesøk før hun skal på jobb, så skal vi på middag til mamma.. Rolig og avslappet helg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 På fest hos en nabo/sjefen til gubben. Regner med det blir god mat og mye god drikke. Selv skal jeg holde meg til blandevannet ettersom jeg har en penicillinkur jeg verner om som best jeg kan. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Minst mulig :-). Men med to små barn er det ikke lite som utgjør "minst mulig": Må i hvertfall få til litt julegaveshopping, skal på en juletretenning i nabolaget, skal i et 40-årslag, barna skal i et bursdagsselskap, jeg må bake lussekatter og helst også pepperkaker, dessuten skal vi bort i middag søndag. Puh! Hvordan i alle dager foregår en aktiv helg for dere ettersom dette blir en helg med "minst mulig"? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvordan i alle dager foregår en aktiv helg for dere ettersom dette blir en helg med "minst mulig"? Hehe, i utgangspunktet ønsker jeg å gjøre minst mulig, og vil også gjøre minst mulig utover det jeg nevnte. Er enig i at dette antakelig blir en i overkant aktiv helg. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal trene på å være glad og rolig aleine. Jeg skal ikke bry meg om hva andre gjør, for jeg veit at jeg har det godt med meg sjøl når jeg virkelig vil, og det vil jeg nå. Jeg planlegger julaften (som jeg har sloss for å slippe å ha med familie, som vil hjelpe). Jeg skal ha hvit duk på det lille bordet foran tv, jeg skal kjøpe inn litt av alt det jeg syns er godt. Jeg skal drikke øl og akevitt og se dem synge jula inn. Jeg skal prise meg lykkelig over at livet er mitt eget, og kanskje skal jeg en gang på nyåret se etter om det fins andre der ute - enn dem jeg nå har sluppet unna. Jeg gleder meg (forsiktig) til jul. Høres hyggelig ut å lage din egen jul sånn som du vil ha det. Hvit duk og god mat. Lun stemning. Jeg liker også godt å ordne til så det ser koselig ut rundt meg. Gleder meg til jeg en gang får mitt eget. Forsiktig god jul! :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 I kveld blir det Idol og pizza. I morgen og på søndag håper jeg å ha litt mer energi enn jeg har i dag. Da skal jeg i såfall bake litt med ungene. Jeg har glemt at det var idol i dag. Det må jeg få med meg:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 I kveld skal jeg på jobb, og så er det hjem til tv. I morgen skal jeg noe med ungene om dagen, og ellers skal jeg rydde, slappe av, kanskje bake kokusmakroner, trene litt på søndag, og få klar julekortene. Fant oppskrift på flisas kolakaker. Skal prøve å bake dem. Pluss rullekake, som jeg aldri har prøvd, også får jeg se hva det ellers blir. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Jeg får besøk av kjæresten min. Kos dere:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Idol & tacos som vanlig i kveld, i morgen julebord, søndag flate helt ut...;-) Hehe. Men hva skal du ha på deg på julebordet, bowlerhatt? 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Siden dette er siste helga før julehelga at jeg har ungene hos meg (skal ha dem noen hverdager da) så blir det mye førjulskos. ) I kveld skal vi selvsagt se Idol og senere i helga skal vi bake hvite kakemenn og halvmåner, vi skal vel gjøre ferdig noen julegaver og pakke inn dem, lage borkort til julemiddagsbordet hadde jeg tenkt - og så får vi forhåpentligvis tid til å se litt på noen julefilmer jeg har lånt. ) Ingen store og stressende planer med andre ord, bare kooooos.... Koooslig!:-) Hvem tror du ryker i idol i kveld, da? Jeg har ikke funnet noen klare favoritter jeg heier på. Syns det var litt tamt i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.