Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bli flinkere å bake kaker. Problemet er jo at jeg ikke har noen prøvekaniner til å spise dem. Og jeg vil ikke spise dem alene.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

25

• morsan

5

• Lillemus

2

• AneM1365380603

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På fest hos en nabo/sjefen til gubben. Regner med det blir god mat og mye god drikke. Selv skal jeg holde meg til blandevannet ettersom jeg har en penicillinkur jeg verner om som best jeg kan. :-)

Det er lurt å holde seg til blandevannet da, ja:-)

God fest!:-)

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bli flinkere å bake kaker. Problemet er jo at jeg ikke har noen prøvekaniner til å spise dem. Og jeg vil ikke spise dem alene.

Jepp. Jeg skal bake noen kaker i helga som jeg ikke har bakt før, så det blir spennende:-) Så lenge prøvekaninene ikke har skyhøye forvetninger, bruker det å gå bra. Kunne tenkt meg å bake mitt eget brød etter hvert også. Har du prøvd det?

Skrevet

Blir sofagliieng og idol i kveld, etter middag på Mc Donalds faktisk! Ikke vært der på det jeg kan huske..

Skal på førjulsfest med poden i morgen, juleverksted og greier.. :) Bli koselig. På søndag får jeg en venninne på frokostbesøk før hun skal på jobb, så skal vi på middag til mamma.. Rolig og avslappet helg. :)

Mmmm mc donalds mat er utrolig godt av og til.

Hvem tror du ryker i idol i kveld?

Kos dere på juleverksted:-)

Skrevet

Tilstelning i barnehagen i kveld, bursdag for ett barn i morgen, sende julegaver, bake 2-3 slag, rydde, vaske og pynte litt - kort sagt, nesten ingenting... Faktisk.

Nesten ingenting???? ;-)

Skrevet

Minst mulig :-).

Men med to små barn er det ikke lite som utgjør "minst mulig": Må i hvertfall få til litt julegaveshopping, skal på en juletretenning i nabolaget, skal i et 40-årslag, barna skal i et bursdagsselskap, jeg må bake lussekatter og helst også pepperkaker, dessuten skal vi bort i middag søndag.

Puh!

Shit... :-)

Skrevet

Tja - Idol og klesvask i kveld. Kortskriving og håndball i helga!

Skal du skrive kortene for hånd, da eller? jmf de store julekortdiskusjonene ;-)

Skrevet

Koooslig!:-)

Hvem tror du ryker i idol i kveld, da? Jeg har ikke funnet noen klare favoritter jeg heier på. Syns det var litt tamt i år.

Jeg vet ikke hvem jeg tror ryker ut i kveld. Glenn kanskje?

Skrevet

Jeg vet ikke hvem jeg tror ryker ut i kveld. Glenn kanskje?

Ja, jeg trodde at glenn skulle ryke sist gang. Tipper at bjørn olav eller han andre gutten vinner.

Skrevet

Jepp. Jeg skal bake noen kaker i helga som jeg ikke har bakt før, så det blir spennende:-) Så lenge prøvekaninene ikke har skyhøye forvetninger, bruker det å gå bra. Kunne tenkt meg å bake mitt eget brød etter hvert også. Har du prøvd det?

Ja jeg er flink med brød og brødbakst. Alt jeg lager av slikt hever noe så sinnsykt. Det er det med kaker som er litt uvant for meg. Men akkurat denne helga blir det ikke med meg. Dårlig dag. Noen av den innimellom.

Skrevet

Sove hadde jeg tenkt, kanskje få unna litt arbeid. Har veldig mye å gjøre i forbindelse med jobben, men vet ikke om jeg orker. Skal kanskje drikke litt øl mens jeg legger puslespill med gode venner.

Skrevet

Hehe. Men hva skal du ha på deg på julebordet, bowlerhatt?

Ja, og halterneck-topp! ;-)

Neida, det blir kjole m/ stæsj! ;-)

Skrevet

Fredag: se på Idol, skrive julekort, drikke rødvin. Lørdag: handle julegaver, få familiebesøk, drikke litt mer rødvin. Søndag: gå i kirken, være med på julegrantenning.

...og vips, så var den helga over.

Gjest Angela25
Skrevet

I dag har vi hatt straalende vaer her, noen og 20 grader :-D Saa jeg har vaska klaer som en helt og vaska hus! Har ogsaa vaert aa kjopt inn forskjellige vinglass,cognac glass og div. som vi fikk til svigerforeldrene mine. Venter paa at oppvaskmaskinga skal bli ferdig saa jeg faar sette dem inn i skapet paa stua:-)

I kveld blir det kos med film og litt roedvin:-)

I maarra skal vi paa tivoli, og paa kvelden skal jeg og ei venninne feire bursdagen vaar.Jeg har bursdag litt seinere i desember, men det var i maarra det passet for hele gjengen aa feire. Det blir kos:-) Middag ute, og saa er det konsert!

Soendag blir vel en slovedag, som alltid ;-)

Gjest girasol
Skrevet

I kveld er det Idol, i mårra skal knærten på teater med farmora så da skal jeg rette prøver ;-)

Om kvelden skal jeg og mannen kose oss med lasagne og andre kjærste-ting ;-)

Og på søndag skal vi først på åpen dag på en bondegård, deretter på julemesse i barnehagen og så i bursdagselskap! Travel og innholdsrik helg med andre ord :)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg skal trene på å være glad og rolig aleine.

Jeg skal ikke bry meg om hva andre gjør, for jeg veit at jeg har det godt med meg sjøl når jeg virkelig vil, og det vil jeg nå. Jeg planlegger julaften (som jeg har sloss for å slippe å ha med familie, som vil hjelpe). Jeg skal ha hvit duk på det lille bordet foran tv, jeg skal kjøpe inn litt av alt det jeg syns er godt.

Jeg skal drikke øl og akevitt og se dem synge jula inn. Jeg skal prise meg lykkelig over at livet er mitt eget, og kanskje skal jeg en gang på nyåret se etter om det fins andre der ute - enn dem jeg nå har sluppet unna.

Jeg gleder meg (forsiktig) til jul.

Hei, jeg kjenner ikke deg og fortida di, men jeg vil bare si at jeg opplevde veldig da jeg leste innlegget ditt at jeg tror du er på god vei til å finne ut av hvem DU er. Håper du greier å sortere riktig i hodet og hjertet ditt hva du vil ha med deg fra barndommen og hva du vil legge fra deg!

Hilsen meg som også har drevet sorteringsarbeid den siste tiden :)

Skrevet

Ja jeg er flink med brød og brødbakst. Alt jeg lager av slikt hever noe så sinnsykt. Det er det med kaker som er litt uvant for meg. Men akkurat denne helga blir det ikke med meg. Dårlig dag. Noen av den innimellom.

Har du noen gode hevetriks?

Jeg skal bake mer i morgen:-)

Skrevet

Ja, og halterneck-topp! ;-)

Neida, det blir kjole m/ stæsj! ;-)

Jeg som trodde du var kul og gikk med hatt;-)

Skrevet

Fredag: se på Idol, skrive julekort, drikke rødvin. Lørdag: handle julegaver, få familiebesøk, drikke litt mer rødvin. Søndag: gå i kirken, være med på julegrantenning.

...og vips, så var den helga over.

Jepp, tiden går fort. Syns nettopp det var oktober.

Men nå har jeg bakt 3 sorter julekake. *stolt*

Skrevet

I kveld er det Idol, i mårra skal knærten på teater med farmora så da skal jeg rette prøver ;-)

Om kvelden skal jeg og mannen kose oss med lasagne og andre kjærste-ting ;-)

Og på søndag skal vi først på åpen dag på en bondegård, deretter på julemesse i barnehagen og så i bursdagselskap! Travel og innholdsrik helg med andre ord :)

Bruker du rød penn til å rette prøver?

Håper det blir en trivelig helg:-) Jeg skal fortsette å bake, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...