Orio Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg vet da hvordan en bowlerhatt ser ut, men jeg har kanskje alltid vært litt gammeldags av meg. Har ikke helt fått med meg at menn ikke bruker hatt lenger (eller ikke har gjort det de siste 100 årene eller noe sånn). 0 Siter
morsan Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Jeg vet da hvordan en bowlerhatt ser ut, men jeg har kanskje alltid vært litt gammeldags av meg. Har ikke helt fått med meg at menn ikke bruker hatt lenger (eller ikke har gjort det de siste 100 årene eller noe sånn). ''Har ikke helt fått med meg at menn ikke bruker hatt lenger (eller ikke har gjort det de siste 100 årene eller noe sånn).'' Sånn kan det går når man setter fast nesa si i en huggestabbe og bare ser rett ned i stabben i 100 år! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Der kan man se. Jeg kommer da fra et møblert hjem. *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.