Mamma07 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 gubben er gått på julebord og jeg kjeder meg omtrent før han er gått ut døren hehe.. så hva gjør dere på i kveld da? jeg gleder meg så sykt til idol. hvem tror dere ryker? jeg tror glenn. 0 Siter
Gjest villiballine Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ja, jeg håper at det blir Glenn, men tror at det blir Åste. Det er liten sjanse for kvinner å nå opp i denne konkurransen, ettersom de som stemmer er mest småjenter! 0 Siter
Mamma07 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Ja, jeg håper at det blir Glenn, men tror at det blir Åste. Det er liten sjanse for kvinner å nå opp i denne konkurransen, ettersom de som stemmer er mest småjenter! hehe ja, hadde ikke gjort noe om det ble åste. liker ikke henne. hun er på en måte for god for å være idol deltager. hun har liksom tatt plassen til en annen... alderen passer vel ikke helt inn i idol heller.. glenn eller åste håper jeg går. liker ikke bjørn johan sånn veldig heller, men er vel ganske sikkert at han og kim rune er i finalen. heia kimmen ) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det er vel Glenn eller Åste som ryker..Mest sannsynlig Glenn. Håper og tror det blir Åste og Kim Rune i finalen, evt Glenn istedetfro Åste. Synes de to førstnevnte fortjener det mest (Åste og Kim Rune). Men det er ingen av årets finalister som jeg synes er dritbra. Isabella og Linnea var mine favoritter. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg håper Åste vinner, men som nevnt allerede er det mest småjenter som stemmer, så da blir det vel vanskelig å nå i gjennom. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Det er vel Glenn eller Åste som ryker..Mest sannsynlig Glenn. Håper og tror det blir Åste og Kim Rune i finalen, evt Glenn istedetfro Åste. Synes de to førstnevnte fortjener det mest (Åste og Kim Rune). Men det er ingen av årets finalister som jeg synes er dritbra. Isabella og Linnea var mine favoritter. arti at folk har så forskjellige meninger. jeg kunne ikke fordra Linnea! fysj.. klarte ikke en dritt uten piano.. men men. jeg mener Kim Rune er fyr med talent. så er han litt søt 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har nå laget Idolpizzaen klar, så den blir satt i ovnen slik at vi kan spise idet Idol begynner Sønnen min har en venn på overnatting, og det er kjekt. De spiller brettspill nå og høres veldig fornøyde ut. Du får lage deg noe godt til Idol og både idole og dole Det tenker jeg å gjøre. Jeg har null problemer med å kjede meg i eget selskap! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg satser på at Åste eller Glenn ryker! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ser på idol (pause nå) koser meg med brus og potetgull og skal bare slappe av. Er sliten etter hard jobbing denne uka. Det er snart jul:) hører forresten idol på nettet med headsett, da blir lyden mye bedre når jeg får bare idol på ørene ) Ha en fin kveld!! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 arti at folk har så forskjellige meninger. jeg kunne ikke fordra Linnea! fysj.. klarte ikke en dritt uten piano.. men men. jeg mener Kim Rune er fyr med talent. så er han litt søt Han har talent. Men han har ikke det lille ekstra stemmemessig..Han blir bare en i mengden. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det er vel Glenn eller Åste som ryker..Mest sannsynlig Glenn. Håper og tror det blir Åste og Kim Rune i finalen, evt Glenn istedetfro Åste. Synes de to førstnevnte fortjener det mest (Åste og Kim Rune). Men det er ingen av årets finalister som jeg synes er dritbra. Isabella og Linnea var mine favoritter. glenn som ryker?? haha. kan bli alle utenom han.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 hehe ja, hadde ikke gjort noe om det ble åste. liker ikke henne. hun er på en måte for god for å være idol deltager. hun har liksom tatt plassen til en annen... alderen passer vel ikke helt inn i idol heller.. glenn eller åste håper jeg går. liker ikke bjørn johan sånn veldig heller, men er vel ganske sikkert at han og kim rune er i finalen. heia kimmen ) Hvis du mener at Åste er for gammel for Idol, men holder med Glenn så har du bomma litt - han er da vel eldre enn Åste? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Hvis du mener at Åste er for gammel for Idol, men holder med Glenn så har du bomma litt - han er da vel eldre enn Åste? nei da har det skjedd en missforståelse. heier på kim rune jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 nei da har det skjedd en missforståelse. heier på kim rune jeg Nei, det var jeg som tok feil, men Åste er bare ett år eldre enn Glenn da. ;o) 34 og 33 år. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Skriver litt nå, jeg, selv om det er noen timer siden du skrev inn her. Har du hatt en OK kveld selv om du og snuppa er alene? Litt kjipt å sitte hjemme sånn, men sånn er det nå innimellom.... Jeg har nå sett Idol i kveld. Vanligvis ser jeg det sammen med gutten vår på 8 år, men i kveld sover han hos mormor. Ikke like gøy å se det alene.... Vi fikk (litt overraskende) besøk i kveld av svigermor. Skriver det i parentes fordi mannen min visste om det, men sa i fra et par timer før hun kom. Veldig koselig å ha henne her, men jeg liker å være informert noen dager på forhånd (hun blir her til tirsdag-onsdag). Vi skal ha besøk av en familie i morgen, og jeg synes det passet ekstremt dårlig med overnattingsbeøk i helga. Hadde vært helt i orden om hun hadde kommet på søndag - men ikke når vi skal ha besøk i morgen. Så jeg er litt sur - og er spent på hvordan han vil løse dette i morgen. 0 Siter
mirami Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 leser til eksamen:( skulle ønske jeg hadde tid til å kjede meg! 0 Siter
Mamma07 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Nei, det var jeg som tok feil, men Åste er bare ett år eldre enn Glenn da. ;o) 34 og 33 år. ingen av de burde være der. synes 25 vskulle vært det eldste 0 Siter
Mamma07 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Skriver litt nå, jeg, selv om det er noen timer siden du skrev inn her. Har du hatt en OK kveld selv om du og snuppa er alene? Litt kjipt å sitte hjemme sånn, men sånn er det nå innimellom.... Jeg har nå sett Idol i kveld. Vanligvis ser jeg det sammen med gutten vår på 8 år, men i kveld sover han hos mormor. Ikke like gøy å se det alene.... Vi fikk (litt overraskende) besøk i kveld av svigermor. Skriver det i parentes fordi mannen min visste om det, men sa i fra et par timer før hun kom. Veldig koselig å ha henne her, men jeg liker å være informert noen dager på forhånd (hun blir her til tirsdag-onsdag). Vi skal ha besøk av en familie i morgen, og jeg synes det passet ekstremt dårlig med overnattingsbeøk i helga. Hadde vært helt i orden om hun hadde kommet på søndag - men ikke når vi skal ha besøk i morgen. Så jeg er litt sur - og er spent på hvordan han vil løse dette i morgen. heeeei ) det var lenge siden sist var koselig å være bare meg og snuppa.. mamma og søsteren min kom innom med pizza så vi koste oss med idol gubben kom hjem kl 22, spiste litt for mye pinnekjøtt så han måtte ta kveld typisk han! hehe.. så vi la oss tidlig og koste oss litt men jeg må løpe, skal ordne søsteren min på håret til julebordet i kveld, hjelp! får jeg det til da? hehe snakkes prust 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 glenn som ryker?? haha. kan bli alle utenom han.. Mtp at det er hovedsaklig fjortisjenter som stemmer, ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.