Gå til innhold

Hvordan beskytte en mappe med bilder på pcn?

Anbefalte innlegg

Gjest private bildene mine er mine
Skrevet

Har noen bilder jeg ikke vil hvem som helst skal kunne se. Folk ser ofte på bildene mine på pcn, men har nå en mappe med litt private (ikke grisebilder) som jeg ikke viser hvem som helst. Hvordan kan jeg da låse denne mappen med passord, så ingen får åpnet den uten passord? Samme som når man lese- og skrivebeskytter word-dok. Det går vel å gjøre på bildemapper også?

Gjest AlBundy
Skrevet

Gå på mininova.org og søk etter folderlock. så langt jeg vet trenger man ekstern programvare for å låse mapper i windows

Skrevet

Det går an å skjule mappene også, sånn at de ikke synes. Da går du inn i mappen, høyreklikker, velger egenskaper og så skjul mappe. Men vet ikke hvordan man passordbeskytter det.

Gjest private bildene mine er mine
Skrevet

Det går an å skjule mappene også, sånn at de ikke synes. Da går du inn i mappen, høyreklikker, velger egenskaper og så skjul mappe. Men vet ikke hvordan man passordbeskytter det.

Ja, det så jeg, men hvordan "ser" JEG mappen da? Så den ikke forsvinner for meg?

Skrevet

Ja, det så jeg, men hvordan "ser" JEG mappen da? Så den ikke forsvinner for meg?

Når du er inne i den mappa der du vet at den skjulte mappa ligger, går du på verktøy, mappealternativer, vis, avanserte innstillinger og vis skjulte mapper. Voila!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...