Gjest private bildene mine er mine Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Har noen bilder jeg ikke vil hvem som helst skal kunne se. Folk ser ofte på bildene mine på pcn, men har nå en mappe med litt private (ikke grisebilder) som jeg ikke viser hvem som helst. Hvordan kan jeg da låse denne mappen med passord, så ingen får åpnet den uten passord? Samme som når man lese- og skrivebeskytter word-dok. Det går vel å gjøre på bildemapper også? 0 Siter
Gjest AlBundy Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Gå på mininova.org og søk etter folderlock. så langt jeg vet trenger man ekstern programvare for å låse mapper i windows 0 Siter
mirami Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det går an å skjule mappene også, sånn at de ikke synes. Da går du inn i mappen, høyreklikker, velger egenskaper og så skjul mappe. Men vet ikke hvordan man passordbeskytter det. 0 Siter
Gjest private bildene mine er mine Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Det går an å skjule mappene også, sånn at de ikke synes. Da går du inn i mappen, høyreklikker, velger egenskaper og så skjul mappe. Men vet ikke hvordan man passordbeskytter det. Ja, det så jeg, men hvordan "ser" JEG mappen da? Så den ikke forsvinner for meg? 0 Siter
mirami Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Ja, det så jeg, men hvordan "ser" JEG mappen da? Så den ikke forsvinner for meg? Når du er inne i den mappa der du vet at den skjulte mappa ligger, går du på verktøy, mappealternativer, vis, avanserte innstillinger og vis skjulte mapper. Voila! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.