Gjest midia Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Skal kjøpe ny bærbar der hovedkravene er: liten,lett,og støyfri. (Den skal fraktes i skolesekk hver dag) Den ser morsom ut og jeg har veldig lyst på den. Det største spørsmålet er om vifta på den høres? Vi har Hp fra før nemmelig å der er vifta ekstremt hørbar:( 0 Siter
nick Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har en tx 1000. Den støyer litt, ja. Vifta går stort sett hele tiden. De er såpass små og kompakte at de må kjøles konstant når de er i bruk. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har en tx 1000. Den støyer litt, ja. Vifta går stort sett hele tiden. De er såpass små og kompakte at de må kjøles konstant når de er i bruk. Jeg også har en eldre hp som vifta går på hele tiden. Har snakket med 2 nå som har hp tx1320 å de sier at den ikke støyer spesielt mye. Jeg hørte på den selv i en butikk i dag å den hørtes nesten ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.