Lotte :o) Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal kjøpe ny printer, og lurer på om dolerne har gode eller dårlige erfaringer med en eller annen skriver? Kom gjerne med innspill. Jeg har i grunnen lite kunnskap om sånt, men mener å ha hørt at Canon Pixma et-eller-annet skal være et bra alternativ. 0 Siter
cit Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Har kjøpt Canon MP610. Godt fornøyd. Omtalt i bladet hjemmePC for en tid siden. Der fikk den god kritikk. Eneste ulempe var at den kanskje var litt dyr. Jeg ønsker muligheten til å ta den på Linux, det kan denne. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Har kjøpt Canon MP610. Godt fornøyd. Omtalt i bladet hjemmePC for en tid siden. Der fikk den god kritikk. Eneste ulempe var at den kanskje var litt dyr. Jeg ønsker muligheten til å ta den på Linux, det kan denne. Hvor mye betalte du/hvor kjøpte du den? Finnes det en Value Pack med alle fargepatroner til denne? 0 Siter
cit Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197307408' post='3745857] Hvor mye betalte du/hvor kjøpte du den? Finnes det en Value Pack med alle fargepatroner til denne? Jeg kjøpte min på Binders, husker ikke hvor mye jeg betalte. Da fikk jeg ett sett med fargepatroner med i prisen, men vet ikke om det er vanlig at man får med det. Se ellers denne linken http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30091&cid=5551 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.