Gå til innhold

Kjørte for fort(mister førerkort)

Anbefalte innlegg

Gjest beste komisen min

Jeg har en kompis som lånte bilen min en kveld og ble tatt e en fotoboks i 77 km\t i en 70 sone.Jeg fikk brev fra politi om at det ble 1600 kr i bot men at dem så på bilde at det var en mann som kjørte og at jeg måtte fylle ut skjema og skrive hvem som kjørte.Problemet er at kompisen min hadde mistet førerkortet for en del år siden og har nettopp kjørt opp igjen.Kommer han til å få problemer vist jeg sier at det var han som kjørte?.Er det ikke sånn at det første året man har førerkort så er det ikke lurt å bli tatt i fartskontroll og sånt?.Ja og jeg vet at han har gjort feil men synes at det er trist vist han mister førerkortet igjen bare pga at han kjørte litt over

Fortsetter under...

Annonse

Takk for det.Hva er det med mannfolk og fart :-)

77 i 70-sone er som regel ikke noe å snakke om. Mange 70-soner kunne godt vært både 80- og 90-soner... Her i byen er det 70 på et sted der det er to felt i hver retning og i tillegg er det betongskille mellom fartsretningene... Jadda.

Gjest beste kompisen min

77 i 70-sone er som regel ikke noe å snakke om. Mange 70-soner kunne godt vært både 80- og 90-soner... Her i byen er det 70 på et sted der det er to felt i hver retning og i tillegg er det betongskille mellom fartsretningene... Jadda.

Det her var i Trondheim.E6 sørover.Like etter nardo er det en fotoboks.Der skjedde det

At man synes fartsgrensa er for lav er ingen unnskyldning for å kjøre for fort. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...