Gå til innhold

Hvem kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når man har nådd bunnen? Ikke har krefter til å kjempe mer? Og begynner å lure på om alle rundt meg har det bedre uten meg?

Hvor skal jeg få energien til å kjempe videre?

Skrevet

''Hva gjør man når man har nådd bunnen?''

Da skal du si til deg sjøl at da er det bare en vei å gå, og det er oppover!

''Ikke har krefter til å kjempe mer?''

Sug til deg alt som gir glede og energi, styr unna alt som tapper deg for krefter.

''Og begynner å lure på om alle rundt meg har det bedre uten meg?''

Ikkje tenk tanken en gang!

''Hvor skal jeg få energien til å kjempe videre?''

Det er det bare _du_ som vet.

Ps! Det som gir meg energi er sønnen min, familien min, de beste vennene mine, musikken, lyrikken, de gode filmene, turer i skog og mark osv.

Lykke til!

Mvh

Skrevet

''Hva gjør man når man har nådd bunnen?''

Da skal du si til deg sjøl at da er det bare en vei å gå, og det er oppover!

''Ikke har krefter til å kjempe mer?''

Sug til deg alt som gir glede og energi, styr unna alt som tapper deg for krefter.

''Og begynner å lure på om alle rundt meg har det bedre uten meg?''

Ikkje tenk tanken en gang!

''Hvor skal jeg få energien til å kjempe videre?''

Det er det bare _du_ som vet.

Ps! Det som gir meg energi er sønnen min, familien min, de beste vennene mine, musikken, lyrikken, de gode filmene, turer i skog og mark osv.

Lykke til!

Mvh

Du sier at det kun er en vei, og det er oppover... Det går og an å stoppe der, å kun være på bunnen.... Men greit nok det.

Når det ikke er noe glede rundt deg, så kan du heller ikke suge til deg noe positiv energi.

At alle andre rundt meg har det bedre uten meg? Les Dagbladet i dag du, så forstår du hva jeg mener.

Energien til å kjempe videre? Den finner jeg ikke.

Du får energi fra barnet ditt du, hos meg så er det barna mine som tar all energi fra meg.

Skrevet

Du sier at det kun er en vei, og det er oppover... Det går og an å stoppe der, å kun være på bunnen.... Men greit nok det.

Når det ikke er noe glede rundt deg, så kan du heller ikke suge til deg noe positiv energi.

At alle andre rundt meg har det bedre uten meg? Les Dagbladet i dag du, så forstår du hva jeg mener.

Energien til å kjempe videre? Den finner jeg ikke.

Du får energi fra barnet ditt du, hos meg så er det barna mine som tar all energi fra meg.

Er det mulig for deg å få noe avlastning , hvis du er utslitt?

Av og til er det det som skal til.

Skrevet

Er det mulig for deg å få noe avlastning , hvis du er utslitt?

Av og til er det det som skal til.

Nei det er ikke det. Faren til ungene mine bor 100 mil fra meg. Ungene er tenåringer, så det er ikke så lett å plassere de hos besteforeldre. Har mange ganger tenkt på å kontakte barnevernet, men jeg tør ikke. Det står så mye negativt i media... Vil jo ikke miste de... Er utrolig glad i de.... Men er bare så sliten... :-(

Skrevet

Når man har nådd bunnen: tar en tur til legen og får sjekket om det er en depresjon. Får sjekket stoffskiftet, jern etc. som kan tappe deg for krefter.

Hvor du skal hente krefter fra? Ta det med ro, "gi blaffen" i alle krav og vær snill med deg selv. Gjør noe du setter pris på, som du vet pleier å gi deg overskudd.

Skrevet

Når man har nådd bunnen: tar en tur til legen og får sjekket om det er en depresjon. Får sjekket stoffskiftet, jern etc. som kan tappe deg for krefter.

Hvor du skal hente krefter fra? Ta det med ro, "gi blaffen" i alle krav og vær snill med deg selv. Gjør noe du setter pris på, som du vet pleier å gi deg overskudd.

godt tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...