Gjest Silver Fairy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Dette har det sikkert blitt spurt om før, men jeg er lat og gidder ikke søke... Jeg kommer bare på cdon.com Andre? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ''..men jeg er lat og gidder ikke søke...'' Nei, det klarer du ikkje, men trekant sex _det_ har du overskudd til! *flirer* 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 www.amazon.co.uk www.play.com Takk takk! :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ''..men jeg er lat og gidder ikke søke...'' Nei, det klarer du ikkje, men trekant sex _det_ har du overskudd til! *flirer* Prioriteringer vet du! ;-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 www.platekompaniet.no Hjertlig! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Prioriteringer vet du! ;-) Du er tydelig vis flink til å prioritere, skille det uvesentlige fra det som betyr noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.