Gjest Not miss footi Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kjøpte meg fot-pleiesett på apotek1 i går, og har pleid mine føtter i kveld.. Det kosta 149,- kr. og er fra Scholl. Er mykgjørende føtbad, fotfil og fotskum som er mygjørende. Jeg hadde føtter med sprekekr som en gammal kjerring, nå er de babymyke... åååååååååå, så deilig! Det er et super gavetips til f.eks. svigermødre som ikke "trenger noe", eller mødre, eller venninner som ikke har råd, eller lyst til å gå til forpleie. Trodde ikke jeg skulle få så myke føtter, men fy søren... Må bare ta på dem, hehe.. og jeg liker ikke føtter engang! 0 Siter
Flaxseed Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har foot-fetish og ved å lese det du skriver kjenner jeg hvordan blodet strømmer ut og gjør penisen min stiv. Jeg har også lyst på babyføtter og takker for tipset. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Fotbad er deilig ja! Skal vente til ungene sover så jeg slipper å løpe inn på rommet med våte føtter og så skal jeg sannelig ta meg et fotbad jeg også. ) 0 Siter
Gjest Not miss footi Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har foot-fetish og ved å lese det du skriver kjenner jeg hvordan blodet strømmer ut og gjør penisen min stiv. Jeg har også lyst på babyføtter og takker for tipset. Såpass ja! Da burde du kjøpe settet.. 0 Siter
punky brewster Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 filte du føttene før eller etter badet? Var engang til fotpleie og dama sa man skulle file føttene først. Jeg tar aldri fotbad, men filer fotene jevnlig før jeg dusjer. Men ble litt fristet til et ordentlig stell no:) 0 Siter
Helmi Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 filte du føttene før eller etter badet? Var engang til fotpleie og dama sa man skulle file føttene først. Jeg tar aldri fotbad, men filer fotene jevnlig før jeg dusjer. Men ble litt fristet til et ordentlig stell no:) Jeg går fast til fotterapeut og der er det ikke snakk om noe behandling før føttene har vært i forbad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.