hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Er det noen her som ser det fantastiske programmet...? Jeg har ledd så tårene trillet ;-o Noen som har en annen mening? 0 Siter
sweetness Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har aldri sett det før, men satt nå her og lo høyt for meg selv, gitt! Heheh... er det like artig hver gang eller? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Jeg har aldri sett det før, men satt nå her og lo høyt for meg selv, gitt! Heheh... er det like artig hver gang eller? Absolutt! Han inviterer gjester, som i kombinasjon, bare er helt herlige! Så bruker han publikum endel... Du bare _må_ få det med deg! Hver lørdag klokken 2030! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Er det det som har erstatta David Letterman? Har Letterman slutta, eller noe? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Er det det som har erstatta David Letterman? Har Letterman slutta, eller noe? Har aldri likt Letterman show, dessverre! Dette showet er helt humoristisk og ironisk.. Min type humor, men vi er jo så forskjellige... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Ja, ham har jeg virkleig sansen for Ja, han er helt utrolig! Og utvalget av gjester er bare helt herlig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Utrolig artig hehehe Ja, ikke sant! Det å kunne le er en medisin i seg selv 0 Siter
Gjest keira Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Absolutt! Han inviterer gjester, som i kombinasjon, bare er helt herlige! Så bruker han publikum endel... Du bare _må_ få det med deg! Hver lørdag klokken 2030! Du kan se klipp på YouTube også) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.