Gå til innhold

Er jeg litt for tykk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt topp vekt i forhold til lengden. Heldig du :) Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca.

58kg blir det for deg.

''Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca. ''

Det der trodde jeg man hadde gått bort fra for lenge siden. Jeg burde etter den regelen veid 42 kg og hadde da hatt en bmi på 18,2, altså hadde jeg slett ikke væt normalvektig. :o)

Annonse

Gjest been there not yet done that

Jeg er 168 høy og veier 101 kg. Mitt mål er å komme ned i 84 kg, da ligger jeg ikke lenger på FEDME på BMIen.

Men jeg vet ikke hvem jeg synes mest synd på av deg eller meg. Men det er jo synd at du skal gå rundt å "plages" over vekten, det har du nok ingen grunn til. Du ligger helt i underkant av normal vekt, og kan fort bli undervektig. Og det er ikke bra for kroppen din.

''Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca. ''

Det der trodde jeg man hadde gått bort fra for lenge siden. Jeg burde etter den regelen veid 42 kg og hadde da hatt en bmi på 18,2, altså hadde jeg slett ikke væt normalvektig. :o)

*huffda* Nei da stemmer nok ikke dette for alle :)

ikke så veldig normalt, bodde med ei som var samme høyde og vekt som deg, jeg trodde hun hadde anoreksia i begynnelsen, men hun hadde ikke det da. Bare veldig påpasselig på å holde seg skikkelig tynn.

Men egentig hadde jeg ikke gjettet at hun veide 56, ville tippet 48.

Hvorfor spørr du egentlig? Kan ikke folk lære snart at jeg er sykt irriterende med slanke folk som absolutt "må spørre" om de er tykke.

jezuz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...