Gjest webmaster Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Jeg vil igjen minne brukerne om at spørsmål og diskusjoner om ulovlige stoffer er uønsket på våre foraer. Slike ting får dere ta opp andre steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhj Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Hei Webmaster, vil bare si at det er litt rart at dere ikke er villige til å la folk få vite hva det egentlig dreier seg om. Min mening er at det er bedre å la folk få vite, enn at man tier det i hjel, dette gjelder det meste.. men doping er jo et utmerket eksempel da veit du Dessuten er det jo egentlig ikke spes vanskelig for folk å finne info om dette på nettet, problemet er jo bare det at den informasjonen er meget subjektiv... Og i tillegg hvis en person har bestemtseg for å benytte seg av eller allerede benytter seg av denne typen prepparater erdet bedre at de får vite hva det dreier seg om enn at de skal holde på uten å hvite hva de driver med... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sniken Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Hei Webmaster, vil bare si at det er litt rart at dere ikke er villige til å la folk få vite hva det egentlig dreier seg om. Min mening er at det er bedre å la folk få vite, enn at man tier det i hjel, dette gjelder det meste.. men doping er jo et utmerket eksempel da veit du Dessuten er det jo egentlig ikke spes vanskelig for folk å finne info om dette på nettet, problemet er jo bare det at den informasjonen er meget subjektiv... Og i tillegg hvis en person har bestemtseg for å benytte seg av eller allerede benytter seg av denne typen prepparater erdet bedre at de får vite hva det dreier seg om enn at de skal holde på uten å hvite hva de driver med... det er vel sånn at det skal tas avstand fra ulovelige stoffer her ,og da er det ikke riktig at dem som tar avstand skal hjelpe dem som bruker det, det får de som selger og bruker det snakke om en annen plass hvor det er greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 det er vel sånn at det skal tas avstand fra ulovelige stoffer her ,og da er det ikke riktig at dem som tar avstand skal hjelpe dem som bruker det, det får de som selger og bruker det snakke om en annen plass hvor det er greit. det er idiotisk å ta avstand fra det ved å tabu belegge det...Som jeg nevnte er det jo ikke mye objektiv info å finne hos de som selger slikt da, så min mening er fortsatt at man ikke må tabubelegge noe fordi man tar avstand fra det.. og at det er idiotisk og moralsk forkastelig å ikke ville hjelpe noen fordi de bruker noe du tar avstand fra. Man kan ungå mange uhell på den måten Jeg personlig tar avstand fra bruk av denne typen preparater men jeg mener altså at folk skal få muligheten til å vite... Og at det er bedre å veilede folk som bruker det og på den måten begrense muligheten for tragedier... Jeg er vel dum men.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhj Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 det er idiotisk å ta avstand fra det ved å tabu belegge det...Som jeg nevnte er det jo ikke mye objektiv info å finne hos de som selger slikt da, så min mening er fortsatt at man ikke må tabubelegge noe fordi man tar avstand fra det.. og at det er idiotisk og moralsk forkastelig å ikke ville hjelpe noen fordi de bruker noe du tar avstand fra. Man kan ungå mange uhell på den måten Jeg personlig tar avstand fra bruk av denne typen preparater men jeg mener altså at folk skal få muligheten til å vite... Og at det er bedre å veilede folk som bruker det og på den måten begrense muligheten for tragedier... Jeg er vel dum men.... det var faktisk jeg som skrev inlegget over her, klussa litt rhj 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sniken Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 det er idiotisk å ta avstand fra det ved å tabu belegge det...Som jeg nevnte er det jo ikke mye objektiv info å finne hos de som selger slikt da, så min mening er fortsatt at man ikke må tabubelegge noe fordi man tar avstand fra det.. og at det er idiotisk og moralsk forkastelig å ikke ville hjelpe noen fordi de bruker noe du tar avstand fra. Man kan ungå mange uhell på den måten Jeg personlig tar avstand fra bruk av denne typen preparater men jeg mener altså at folk skal få muligheten til å vite... Og at det er bedre å veilede folk som bruker det og på den måten begrense muligheten for tragedier... Jeg er vel dum men.... ved å forklare og hjelpe vil det se ut som om det er helt ok å bruke det, uansett vil det virke formildene å bruke det fordi et alment forum tar det opp, nei gjør mann først noe ulovelig så får mann søke hjelp hos andre som gjør det å blande inn andre som tar avstand fra det er feil, selv om det er flere her som bruker den slags betyr ikke det at det er greit å snakke om det her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Hei Webmaster, vil bare si at det er litt rart at dere ikke er villige til å la folk få vite hva det egentlig dreier seg om. Min mening er at det er bedre å la folk få vite, enn at man tier det i hjel, dette gjelder det meste.. men doping er jo et utmerket eksempel da veit du Dessuten er det jo egentlig ikke spes vanskelig for folk å finne info om dette på nettet, problemet er jo bare det at den informasjonen er meget subjektiv... Og i tillegg hvis en person har bestemtseg for å benytte seg av eller allerede benytter seg av denne typen prepparater erdet bedre at de får vite hva det dreier seg om enn at de skal holde på uten å hvite hva de driver med... Litt av en logikk du har...spesielt i det siste avsnittet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhj Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 ved å forklare og hjelpe vil det se ut som om det er helt ok å bruke det, uansett vil det virke formildene å bruke det fordi et alment forum tar det opp, nei gjør mann først noe ulovelig så får mann søke hjelp hos andre som gjør det å blande inn andre som tar avstand fra det er feil, selv om det er flere her som bruker den slags betyr ikke det at det er greit å snakke om det her. Merkelig at noen kan synes det er dumt at folk får hvite hva de egentlig driver med. Og at dere synes det er bedre å overlate folk til seg selv og kanskje være årsak til en tragedie, enn at de heller vil prøve å hjelpe... Tror kanskje jeg blir litt misforstått, virker som dere får intrykk av at jeg synes det er helt ok og at jeg omtrent selger det, jeg tar sterk avstand fra både såkaldte doping preparater og andre typer ulovlig(helse skadelig) stimuli. Men jeg mener også at uvitenhet er ens største fiende.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.